خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دستاوردهای درخشان دفاع مقدس، عمل موفق یک ملت است

سردار آتانی عنوان کرد: دست های زیادی قطع شد تا به دست دشمن اعتماد نکنیم و در این مسیر دست قهار الهی پناه رزمندگان ما بود. دستاوردهای درخشان دفاع مقدس، عمل موفق یک ملت است که با اتکا به آن می توانیم قله های پیش رو را فتح کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۰۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

قزوین_سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از منطقه عملیاتی طلائیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: ما به حماسه ای که رزمندگان عزیز در دوران دفاع مقدس خلق کردند احتیاج داریم.

وی گفت: آنچه در این مناطق عملیاتی توسط رزمندگان جان برکف شکل گرفت، باور، اعتقاد و انگیزه بود که در دفاع از همه آرمان های انقلاب اسلامی بود.

سردار آتانی اظهار کرد: درس بزرگی که امروز در شرایط حساس کشور می توان از یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس گرفت، رجوع به گذشته و عاشورای خودمان است که می توانیم از همه موانع با قدرت پولادین خود عبور نماییم چرا که با اراده آهنین آمدیم و متوقف نمی شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دستاورد دوم که در دفاع مقدس به دست آوردیم و امروز به آن احتیاج داریم، باور به ظرفیت های خودمان است. با همین ظرفیت ها و دارایی ها جنگ را با پیروزی به پیش بردیم و امروز با همین دارایی و ظرفیت ها می توانیم برای توسعه کشور قدم برداریم.

وی با اشاره به دیگر دستاورد دفاع مقدس تصریح کرد: دستاورد دیگر دفاع مقدس، مدیریت جهادی و حضور جوانان بود. میانگین سنی جوانان رزمنده و فرماندهانی که در میدان های دفاع مقدس حماسه خلق کردند بسیار پایین بود. نوابغی همچون شهید علی هاشمی و شهید رضا حسن پور و شهید شالباف که شهدای قزوینی بودند و در عرصه جنگ افتخار آفریدند.

وی افزود: امروز باید باور جوانان را از مصاحبه ها و همایش ها بیرون کشیده و به آنها فرصت و میدان دهیم تا دوباره کره گشایی کنند و قله های پیش روی این ملت بزرگ را فتح کنند که این امر دستاورد کمی نیست و ضرورت امروز جامعه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دستاورد دیگر دفاع مقدس، اتکا به وعده های الهی است که توانستیم جنگ را پیش ببریم و در این مسیر به غرب و نیروی خارج از مرزهای میهن، هیچ نگاهی نداشتیم و اینها را در تعاملات بین المللی در حد قوانین بین المللی می پذیریم.

سردار آتانی در پایان گفت: دست های زیادی قطع شد تا به دست دشمن اعتماد نکنیم و در این مسیر دست قهار الهی پناه رزمندگان ما بود و امام عزیز بر این دست ها بوسه زد و این لیست درخشان دستاوردهای دفاع مقدس است و امروز محتاج فرهنگ این گذشته درخشان هستیم چرا که دستاوردهای درخشان دفاع مقدس، عمل موفق یک ملت است که با اتکا به آن می توانیم قله های پیش رو را فتح کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار