خبرهای داغ:
پیام تبریک سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت اعطا درجه سرتیپ دومی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

فرمانده، یک نقطه نیست بلکه شخصیت قابل تکثیر است

در پی اعطا درجه سرتیپ دومی سردار افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، سردار آتانی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۸۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

بسمه تعالی
برادر عزیزم سردار سرتیپ دوم پاسدار آقا مهرداد افروزی

دریافت درجه سرتیپ دومی شما را که نشانه لیاقت و شایستگی حضرتعالی بوده ابتدا به خودم و بعد به شما و همرزمانمان و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم.

برادر عزیزم؛ درجه فقط برای نشان و ابزار مدیریت است، بهترین درجه تقوا است. حرمت معنوی آن به خاطر اذن آقای عزیزمان و ایجاد فرصت خدمت بیشتر است. از این جهت دارای ارزش بالایی است و حاصل یک پیام معنوی با ارزش است.

همرزم عزیزم؛ درجه به طور الهام بخش در انسان تغییر معنوی ایجاد می کند. یک رسالت معنوی را به دوش گرفته اید. درجه در سپاه یک نماد و نشانه ای برای ایفای نقش برجسته در نشان دادن فضایل جهادی_انسانی می باشد.

مجاهد فی سبیل الله؛ از فرماندهان مجاهد سپاه در این عصر، در خصوصیات، رفتار، گفتگو، تعاملات، وزین بودن و سنگینی مورد انتظار است و باید همه ما رعایت کنیم. زیر مجموعه شما یک شخصیت جدید را از شما انتظار دارند با تواضع بیشتر، معنویت بیشتر، سعه و صدر بیشتر، جدیت بیشتر، مجاهدت بیشتر، خضوع بیشتر. از این پس مثل گذشته ی پر افتخارتان ظاهر می شوید، درست بر خلاف ارتش های معمول دنیا که هر چه درجه بالاتر می رود غرورش بالاتر می رود. در سپاه هر چه درجات بالا می رود تجلی خضوع، تواضع، انسانیت را به نمایش می گذارند... درجات نقش هایمان را متمایز می کند. در سپاه حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و تیپ 82 حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، شما این را مشق کرده اید و این نقش از امروز به بعد نمایان تر از گذشته خواهد بود.

سربازِ سربازخانه حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف)؛ انتظارات در اوج از فرماندهان می باشد. چشمه فضیلت برای زیر مجموعه ها می باشید. روح معنا بخش، حرکت دهنده به سازمان می باشید. فرمانده، یک نقطه نیست بلکه شخصیت قابل تکثیر است، در سازمان قابل تکثیر است، خیلی از یگان ها به شخصیت فرمانده نزدیک می شود. این نقطه ای است که شما امانت دار این امانت الهی در یگان پرافتخارتان می باشید.

برای همه ما در این موقعیت اذن پوشیدن لباس جهاد خیلی افتخار الهی است. این یک انتخاب الهی است، مصداق آیه 78 سوره حج می باشیم: وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ مِلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمِينَ مِنْ قَبْلُ وَفِي هَذَا لِيَكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيْكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ وَاعْتَصِمُوا بِاللَّهِ هُوَ مَوْلَاكُمْ فَنِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيرُ
«و در راه خدا چنانكه حق جهاد [در راه] اوست جهاد كنيد اوست كه شما را [براي خود] برگزيده و در دين بر شما سختي قرار نداده است آيين پدرتان ابراهيم [نيز چنين بوده است] او بود كه قبلاً شما را مسلمان ناميد و در اين [قرآن نيز همين مطلب آمده است] تا اين پيامبر بر شما گواه باشد و شما بر مردم گواه باشيد پس نماز را برپا داريد و زكات بدهيد و به پناه خدا رويد او مولاي شماست چه نيكو مولايي و چه نيكو ياوري».

خداوند شما را برای جهاد برگزیده است. هر چه زمان می گذرد خورشید اسلام رخ نمایی می کند، به شخصیت حضرت آقا، خورشید عالم تاب نگاه کنید و استمرار نورانیت ایشان مایه استمرار حرکت انقلاب می باشد. باتلاش شبانه روز شما، استمرار این اوج را ماندنی تر می سازید.

موفق و سربلند باشد. تبریک حقیر را به خانواده محترمتان با ابلاغ سلام اعلام بفرمایید که در موفقیت های شما بلاشک نقش ویژه و ممتازی داشته است.

برادر کوچک سرتيپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوين

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار