خبرهای داغ:

چرا شلیک در اربیل...؟/ساعت 1:20 زمان انتقام به ساعت عروج حاج قاسم عزیز است

روزی که حاج قاسم آسمانی شد گفتند تاریخ را از این به بعد دو قسمت بنویسید، قبل از شهادت حاج قاسم و بعداز شهادت حاج قاسم و اینک زمان شلیک موشک های سپاه را دشمنان به خاطر بسپارند. ساعت 1:20 بامداد مبدا و شاخص زمان خواهد بود، به انتقام ستاره پر فروغ جبهه بین المللی مقاومت و همراهانشان زمان انتقام به ساعت عروج حاج قاسم تنظیم می شود و مکان انتقام به حماقت دشمنان معین می گردد.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

خبرگزاری بسیج:از آن روزی که سرزمین فلسطین قبله اول مسلمانان با جنایت تاریخی اشغال شده بود و غده سرطانی رژیم غاصب اسرائیل به ناحق در سرزمین مطهر قدس به صورت نامشروع حیات گرفته بود، شلیک ها به سمت آن آغاز شده است.

ملت مظلوم فلسطین با پاره های دلشان و سنگ به دست از حقشان دفاع می کنند، ملت های مسلمانان و آزادیخواه عالم در حمایت معنوی با حسرت درونی حمایت مادی قدس را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت.

ماجرای ملت بزرگ ایران و رژیم غاصب اسرائیل به شرارت های دوران قبل از انقلاب که تربیت جلادی به نام ساواک که خون بیش از هزاران نفر از مردم و نخبگان و پیشگامان به دست آنها ریخته شده بود لازمی گردد. با پشتیبانی و حمایت از شاه خائن و به سرقت بردن سرمایه های ایران، حس ضد اسرائیلی شکل گرفت و با هدایت امام عزیز این حس ضد اسرائیلی ایرانی به حس ضد اسرائیلی مسلمانان و دفاع از حق مظلوم اوج گرفت و جمعه آخر رمضان را جهانی کردند تا اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل با جبهه مقاومت در نماد تشکل بزرگ مجاهدان عالم جلوه نمایی کند.

لیست دشمنی های رژیم غاصب اسرائیل در همراهی با دشمنان ملت بزرگ ایران، آمریکای جنایتکار و صدام عفلقی در هشت سال دفاع مقدس به استمرار نفرت ملت ایران علیه اسرائیل تبدیل گشته است. ترور دانشمندان هسته ای ما از جمله شهیدان فخری زاده فخر هسته ای ما و یا دکتر شهریاری و احمدی روشن، نفرت جامعه علمی کشور و فرزندان آینده ساز ملت ایران را به وجود آورده است.

حضور جاسوسان اسرائیل در کشورهای پیرامون ایران، تلاش برای نفوذ در مراکز حساس، دست درازی در حوزه نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی در غرب آسیا باعث شده است که جمهوری اسلامی و سپاه قدرتمند دستانش را برای نواختن سیلی در جائی که اسرائیل فکرش را هم نمی کرد بلند کند. او و اربابش بیشتر از همه می دانند پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی، اوج تکنولوژی آمریکا با کف تکنولوژی سپاه سامانه سوم خرداد مورد هدف قرار گرفت. اسرائیل و اربابش می دانند دیرالزور و عین الاسد تمرینی بیش نبود تا روزی فرا برسد برای مورد هدف قرار دادن همه جغرافیای آنها.

تکاوران خیس شده آمریکایی و انگلیسی هرگز تصاویرشان را از حافظه ملت خودشان و حقیقت طلبان نمی توانند محو سازنند. کوچک شدن دشمن در تصمیم گیری و تصمیم سازی از دهکده جهانی به دزد دریایی فرایند سقوطی است که صاحبان ادای فیل را به گنجشک مغزان عالم تبدیل کرده است.

آن روز که با پیکر حاج قاسم وداع می کردیم به دشمنان پیغام دادیم که سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمده است و اوگفته بود که یک تنه کافی ام، انتقام رمز امت و زمانش با خطای اسرائیلی ها و آمریکایی ها تعیین می شود.

دشمنان گستاخی کنند یا حماقت، فریب بدهند یا فریب بخورند، فرو بریزند یا با فیلم های هالیوودی بنای عظیم به رخ بکشند، اعتماد کنند به آمریکا و او دیر یا هرگز نرسد، فرقی نمی کند عمرش کوتاه تر از آنی است که فکرش را بکند. مردم عزیز اربیل عراق عزیز می دانند ما ادامه سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی هستیم، در روزهای سخت بدون هیچ چشم داشتی برای همیشه در کنارتان خواهیم بود.

مردم عزیز اربیل! مرکز اطلاعاتی موساد برای رصد عراق بزرگ و ایران برادر شما شکل گرفته بود به احترام همسایه خودمان و با اشراف بر محتوای درون ساختمان با تک تک عناصر داخل آن موشک ها را به سراغ شکستن هیمنه اسرائیل و اربابش به نهان خانه آنها شلیک کردیم. ما در کنار ملت بزرگ عراق و اربیل باقی خواهیم ماند چه آن روزی که داعش دست پرورده آمریکا با کمک رژیم غاصب اسرائیل عرصه را براربیل و موصل تنگ کرده بود و چه امروزی که رژیم غاصب همچون ملک زمستانه به ناچار خود را در ساختمانی محبوس کرده است.

ما از وجود مقدس حضرت امیر المومنین علی (ع) آموخته ایم که «سنگ را همانجا که آمده باز گردانید(حکمت 36نهج البلاغه». اقدام سپاه در پاسخ به اقدام گستاخانه رژیم غاصب اسرائیل بوده است بر اساس حقوق بین المللی حق مقابله به مثل به عنوان یک اصل پذیرفته شده است. رژیم ترسوی اسرائیل این اقدام را در پاسخ شهادت دو پاسدار عزیز تلقی نکند و انتقام آن دو شهید درست متوجه کانون اصلی حمله خواهد بود و در طلبش می ماند تا دوباره غرش آتش بر بالای سرش سجٌیل وار نواخته شود.

اقدام سپاه با یک عمل، چند قدرت نمایی را به رخ دشمنان ملت کشیده است.
1-دقت تشخیص هدف
2-اشرافیت بر محتوا و درون ساختمان
3- شناخت دقیق از عناصر منطقه هدف
آنهایی که تحلیل این اقدام را نوشته اند، اخبار را رصد می کنند به سراغ حمایت کنندگان رژیم غاصب اسرائیل بروید که صدای چه کسی بلند شده است و میزان موثر بودن اقدام سپاه را به میزان حمایت آمریکا و غیره بررسی کنند.

روزی که حاج قاسم آسمانی شد گفتند تاریخ را از این به بعد دو قسمت بنویسید، قبل از شهادت حاج قاسم و بعداز شهادت حاج قاسم و اینک زمان شلیک موشک های سپاه را دشمنان به خاطر بسپارند، ساعت 1:20 بامداد مبدا و شاخص زمان خواهد بود، همچنان که ستاره قطبی محور زمان در کره زمین است و هرگز تغییر نمی کند، به انتقام ستاره پر فروغ جبهه بین المللی مقاومت و همراهانشان زمان انتقام به ساعت عروج حاج قاسم تنظیم می شود و مکان انتقام به حماقت دشمنان معین می گردد.

فرزند کوچک مردم بزرگ قزوین
سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار