خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ؛

دستگاه انقلاب برای پیشبرد اهداف اسلامی به نیروهای در تراز انقلاب اسلامی نیازمند است

سردار آتانی عنوان کرد: دستگاه انقلاب برای پیشبرد اهداف اسلامی به نیروهای در تراز انقلاب اسلامی نیازمند است که این به عهده نیروهای صالحین است.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۹۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

قزوین- به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع مربیان صالحین ناحیه امام حسن(ع) تصریح کرد: بزرگترین ظلمی که می توان به انسان کرد این است که در حضور از او تعریف کنید. امروز بزرگ‌ ترین آسیب ما، خودبزرگ بینی است.

سردار آتانی توشه راه شهید قاسم سلیمانی جهت رسیدن به عزت و سربلندی را به نقل از این شهید بزرگوار این گونه شرح داد: حاج قاسم دو توشه توکل به خدا و اخلاص را همیشه در کوله بار تجربه خود به همراه داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حلقات صالحین و اهداف برنامه ریزی شده خاطرنشان کرد: مقرر شده است در سال ۱۴۰۱ مسؤولین حلقات صالحین در زمینه تعیین اهداف و پشتیبانی این مهم همت بیشتری داشته باشند.

این مقام ارشد نظامی استان یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند:" آن روزی ما احساس خسارت و شکست می‌کنیم که نیرویی در تراز انقلاب اسلامی نداشته باشیم". مشکلات اقتصادی و جنگ را حل می‌کنیم به شرطی که نیرو‌ی مناسب آن را داشته باشیم. با بیان مداوم مشکلات و بهانه‌های کمبود امکانات، مکان و سایر مشکلات نمی‌توان نیروی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد. البته که در صورت وجود امکانات از در اختیار گذاشتن آن دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ما با دستان خالی جنگ را پیش بردیم. ما باید کربلای ۵ های انقلاب و به تعبیر مقام معظم رهبری " شب‌های قدر انقلاب" را رقم بزنیم. باید روی تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی تمرکز کنیم و آنها را در راستای توانمندسازی آموزش دهیم.

وی افزود: برای انجام اکثر امور به نیرو نیاز نیست، گاهی باید خودمان کارها را انجام دهیم و متکی به نیروها نباشیم. تاثیر دیدارها و گفتگوهای چهره به چهره خیلی بیشتر از فضای مجازی است. باید زبان بدن را هم درک کنیم.

سردار رفیعی آتانی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند:" امروز، روز یارگیری جبهه انقلاب است. با اندک اختلاف سلیقه یاران انقلاب را دور نکنید." یک حداقل و حداکثری داریم. همه که حاج قاسم نمی‌شوند ولی می‌توانند که شبیه او شوند. نمی‌توانیم شبیه امام حسین باشیم اما می توانیم حبیب امام حسین باشیم. مفاهیم امیرالمومنین را قابل فهم کنیم. ارتباط شما با مردم باید برقرار باشد. در راستای جهاد تبیین و آگاهسازی به مردم محتوا بدهیم.

مقام ارشد نظامی استان اذعان کرد: رویکرد جهاد تبیین به اندازه خود مردم مهم است. ما می خواهیم مردم را پای کار نظام نگه داریم. باید با مردم یکی شویم و آنها را پای کار بیاوریم. هرکجا که مردم نبودند اسلام آسیب دید. باید از محتوای انقلاب حفاظت کرد، نه از ساختمان آن. اگر در تولید و تامین محتوا در میان مردم اقدام نکنیم دشمن اقدام خواهد کرد. ۸۵ درصد نیروهای تکفیری تحصیلکرده و باسواد بودند. دستگاه انقلاب برای پیشبرد اهداف اسلامی به نیروهای در تراز انقلاب اسلامی نیازمند است که این به عهده نیروهای صالحین است.

انتهای پیام/ ۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار