خبرهای داغ:

«سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه شهرستان ملایر شد

ملایر-در مراسمی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین شهرستانی سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۶۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ملایر با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

امام جمعه ملایردر این آئین اظهار کرد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) نباشند، خائن و خطرساز هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه این مسئله تلنگر مهمی است و وظیفه سنگینی بر دوش ما می‌گذارد، ادامه داد: در هر سمت و مسئولیتی باید به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشیم چرا که نظام اسلامی مقدمه و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه باید اقدامات امام زمان (عج) پس از ظهورشان را در دستور کار قرار دهیم، گفت: باید بدانیم که چگونه بعنوان یک مسئول با ایشان ارتباط برقرار کنیم.

امام جمعه ملایر افزود: باید در دوران غیبت با حضرت ارتباط گرفته و اولویت‌های ایشان را اولویت کاری خود قرار دهیم و بدانیم که امام زمان (عج) آگاه بر اعمال و رفتار ما است.

وی با تاکید بر اینکه آحاد مردم و به ویژه مسئولان باید بدانیم که امام زمان (عج) بر تمام اعمال و رفتار ما آگاه است، مطرح کرد: در سختی‌ها و گرفتاری‌ها به امام زمان متوسل شویم و کتاب قرآن را که مهجور شده است، زنده کنیم.

* تمام تلاش ما، کمک به دولت و نماینده عالی او در استان است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان ملایر، گفت: شهرستانی با ۳۰۰ هزار جمعیت، ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس، ۷۰۰ طلبه و روحانی مبلغ، دانشگاه ملی، آزاد و سایر نهادهای آموزشی، شهدای مدافع حرم و چندین شهید خلبان را فقط باید خودش و نه با برخی شهرهای دیگر قیاس کرد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه نسبت از به روی کار آمدن دولتی پاک دست، انقلابی و فعال ابراز خرسندی کرد و افزود: انتظار ما از این دولت قبل از پیروزی در انتخابات همانی است که در حال حاضر می‌بینیم.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و بررسی مشکلات مردم، تاکید کرد: ظرفیت های مستعد شهرستان ملایر را با ظرفیت‌های خود بارور کنید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار رونق ، توسعه و اشتغال در سطح شهرستان شد و افزود: تمام تلاش ما، کمک به دولت و نماینده عالی او در استان است و از طرف بنده تا به حال هیچ مداخله‌ای در امور استان و شهرستان و یا عزل و نصب‌ها نبوده و نخواهد بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سرپرست فرمانداری ویژه ملایر به دلیل اقدامات جهادی و مردمداری او، خاطرنشان کرد: امروز یک بسیجی به تیم ما اضافه شده است که اهل تجربه در زمینه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، سیاسی و مطبوعاتی و از دل همین شهرستان است.

آزادیخو‌اه با بیان اینکه در زمان جنگ ۲۰ ساله‌های ما فرمانده لشگر بودند، اضافه کرد: ایشان به عنوان یک جوان ملایری و عنصر بومی، دغدغه‌مند، ولایت مدار و دارای روحیه انقلابی است و هدفش ادامه دادن مسیر شهداء است .

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز در ادامه تمام تلاش خود در این مدت را ایجاد تعامل بین دستگاه‌ها دانست و گفت: با ایجاد تعامل بین اعضای شورای تامین، امنیت قابل قبولی در شهرستان داشتیم.

حسین فارسی با تاکید بر اینکه تمام همت خود را برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه مسائل اقتصادی بکار گرفتیم، گفت: تمام برنامه‌های استان و شهرستان با جدیت پیگیری شده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به فراهم سازی مقدمات لازم برای سفرهای نوروزی، گفت: خوشبختانه ملاقات‌های عمومی که از مدت‌ها قبل تعطیل شده بود، در این مدت دوباره برقرار و از حدود ۲۰۰ مراجعه کننده، مشکل ۹۰ نفر برطرف شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: با مساعدت دستگاه‌های خدمات‌رسان، ۱۹۲ واحد از پروژه ۴۳۰ واحدی مسکن مهر دژ چنار تحویل قطعی شد.

*امروز در ملایر نیازمند یک اجماع برای تحول و آبادانی شهر هستیم

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز گفت: ایرانیان مسلمان و هوشمند به برکت انقلاب اسلامی و به رقم همه تهدیدها، دشمنی‌ها و تحریم‌ها، طراز جدیدی از مشارکت سیاسی و مردم سالاری را به رخ جهانیان کشیدند و پس از ۴۳ سال همچنان بر تحقق آرمان‌های انقلاب یعنی عدالت، پیرشفت، استقلال و آزادی مصمم هستند.

سلمان اسماعیلی حفظ امنیت، ثبات، تمامیت ارضی کشور، پیشرفت در عرصه‌های علم و فناوری، اقتصادی، عمرانی، سنگین شدن کفه عدالت در اموال عمومی، رشد معنویت و اخلاق را از دستاوردهای انقلاب در گام نخست برشمرد.

وی با اشاره به اینکه زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم، کشور در وضعیت مناسبی نبود، گفت: عدم رشد اقتصادی، سیل ویرانگر نقدینگی، کسری بودجه سرسام آور، بدهکاری‌های نجومی، سقوط تاریخی ارزش پول ملی، انسداد و اشکال در بسیاری از روابط بین المللی، فوت روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان در اثر ابتلا به کرونا، آسیب به اعتماد عمومی مردم بعنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام تنها نمونه‌هایی از آن روزهای تلخ و عبرت آموز هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، امید در دل بسیاری از مردم زنده شد و در همین ماه‌های نخست اقدامات تحسین برانگیزی در کشور و استان صورت گرفته است.

وی واکسیناسیون گسترده و موفق، حرکت مجدد ماشین اقتصاد، رشد چشمگیر فروش نفت، تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، تقویت نگاه به شرق، شروع موافقت‌های همکاری‌های ۲۵ ساله با چین، موافقت‌های موثر و مهم با روسیه، ترمیم، اصلاح و احیای بسیاری از روابط با کشورهای منطقه، مذاکرات عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها و بازگشت دولت به مردم و مردم‌یاری را از جمله اقدامات دولت سیزدهم در ماه‌های گذشته برشمرد.

اسماعیلی بیان کرد: ملایر به رقم همه تلاش‌ها و ظرفیت‌های ملی و بین المللی با جایگاه واقعی خود فاصله دارد و باید همت و اراده همه مسئولان و مردم بر کاهش این فاصله تاریخی قرار گیرد.

وی حرکت به سوی قله‌ها را دشوار اما شدنی دانست و گفت: امروز در ملایر نیازمند یک اجماع برای تحول و آبادانی شهر هستیم، اجماعی که مطالبات و منویات مقام معظم رهبری و شعارهای دولت مردمی را بصورت حداکثری تحقق بخشد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تاکید بر ضرورت وحدت بین مسئولان، مسئولان و مردم، حوزه و دانشگاه، دانشگاه و صنعت و همه نیروهای علاقه‌مند به این سرزمین، خواستار همراهی همه مسئولان و مردم در تحقق این وحدت شد.

وی یادآور شد: بنده به عنوان سرباز این نظام تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات به کار خواهم گرفت و از مردم و مسئولان می‌خواهم در تحقق این اهداف بنده را یاری کنند.

در این مراسم ضضمن تقدیر از زحمات حسین فارسی، سلیمان اسماعیلی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار