آرام در گفتگو با بسیج:

باید تلاش کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود

ساری-مدیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت:باید تلاش کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۷۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

باید تلاش کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود

خبرگزاری بسیج، آرام صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان گفت: این انتخابات سوم بهمن ما برگزار و هیئت رئیسه و اعضای آن مشخص شدند.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا به جلسه تخصصی مجمع جهادگران با فرمانده سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود: فرماندهی محترم سپاه کربلا  در راستای حرکت‌های جهادی که نیاز کشور است نکاتی را مطرح کردند.

آرام ادامه داد: در نشست با سردار مسلمی بر لزوم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی ، تاکید شد.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین اقدام مجمع هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین کار مجمع جهادی برنامه ریزی برای فعالیت‌های جهادی در سال آینده و تبیین نظام مسائل در کارگروه‌های تخصصی که در مجمع تعریف شده است، می‌باشد.

آرام اضافه کرد: مجمع جهادگران بسیجی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر، حوزه تحدید نسل و رفع مشکلات فرهنگی و معضلات را در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به  مهارت افزایی و راه اندازی فضا‌های کسب و کار خرد ادامه داد: کارگروه اموزش و توانمندی سازی در دستور کار قرار گرفته که با استفاده از دستگاه‌های متولی مثل کمیته امداد و فنی حرفه‌ای بتوان دوره‌های کوتاه مدت برای گروه‌های جهادی برگزار کرد تا آن‌ها نیز برای اموزش به مناطق محروم اعزام شوند.

آرام به موضوع بحران‌ها و پدافند غیر عامل هم اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه هرساله دراستان شاهد حوادث غیرمترقبه هستیم بر همین اساس گروه‌های تخصصی دراین زمینه شکل گرفتند.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا از آموزش ۳ هزار گروه جهادی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه توسط هلال احمر هم خبر داد وگفت: در سال جدید نیز یک هزار نفر دیگر هم آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار