فرمانده سپاه کربلا:

مهم‌ترین هدف گروه‌های جهادی، تربیت نیروی توانمند و دغدغه مند است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اهداف فعالیت های جهادی،افزود: مهم ترین هدف اصلی گروه های جهادی،تربیت نیروی توانمند و کارآمد برای مسئولیت های اجرایی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

خبر

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، دوازدهمین نشست اعضای هیئت رئیسه و ارکان گروه‌های تخصصی مجمع جهادگران استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

خبر
سردار مسلمی در این نشست،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،با اشاره به تربیت جهادگران برای مدیریت، گفت: هدف کار جهادی فقط کارهای عمرانی نیست بلکه تربیت مدیر کارآمد وجوان می باشد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اهداف فعالیت های جهادی،افزود: مهم ترین هدف اصلی فعالیت گروه های جهادی،تربیت نیروی توانمند و کارآمد برای مسئولیت های اجرایی است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه خروجی فعالیت های جهادی اگر تربیت نیروی دغدغه مند باشد،خلق ایده و سرمایه می کند، اضافه کرد: اقدامات این نوع مدیر موجب رضایتمندی مردم می شود.

فرمانده سپاه کربلا اردوی گروه های جهادی را اردوهای تربیتی برشمرد، و افزود: نباید نیروهای جهادی را به عنوان نیروی کار دید بلکه این نیروها مطالبه گر و باعث تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان می شوند.

سردار مسلمی به آموزش نیروهای جهادی هم اشاره کرد و گفت:نیروهای جهادی باید از آموزش های لازم برخوردار شوند تا در پیشبرد اهداف به بهترین شیوه عمل کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نقش آفرینی گروه های جهادی در عمران و آبادی مناطق محروم، خاطرنشان کرد:باید بررسی شود چه گروه های جهادی،بیشترین خدمات را به مردم میدهند.

سردار مسلمی به بیان ایده ها، طرح و تجربیات گروه های جهادی پرداخت و افزود: باید گروه های تخصصی جهادی باهم در ارتباط باشند تا بتوانند برای حل مشکلات مردم  بهترین اقدام را انجام دهند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر پیگیری مطالبات گروه های جهادی، گفت: برخی از مسئولان از اهداف و فلسفه گروه های جهادی بی خبر هستند و باید آنان را با گروه های جهادی آشنا کرد.

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر احصای مشکلات، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی نباید به برخی از مسائل ورود پیدا کنندچرا که برای آنان آسیب زا است.

فرمانده سپاه کربلا کار گروه های جهادی را مخلصانه و بدون منت برشمرد و افزود: هرگاه کاری با اخلاص و بدون ریا انجام شد، مردم و مسئولان به گروه های جهادی جذب می شوند.

سردار مسلمی با تاکید براینکه باید مراقبت کنیم تا گروه های جهادی دچار انحراف نشوند، خاطرنشان کرد:گروه های جهادی دلداده انقلاب، که به فکر مردم باشد و باعث تقویت انقلاب شود،گروه جهادی مطلوب مردم و جامعه است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه گروه های جهادی نباید ابزار دست نهادی دیگر باشند، گفت: ذات گروه های جهادی بسیجی است و باید بسیجی وار کار انجام دهد و این حرف نافی این مطلب نیست که از ظرفیت نهادها برای پیشبرد کارها استفاده نکرد.

سردار مسلمی به اهداف گروه های جهادی هم پرداخت و افزود:باید گروه های جهادی کیفی ساز و انسجام و بنیه آموزشی گروه های جهادی تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها