رئیس جمهور درمازندران:

باید از ظرفیت‌های مازندران برای توسعه کشور استفاده کرد / پیشرفت بندر امیر آباد در گرو رفع موانع زیست محیطی است

ساری-آیت الله رئیسی با بیان اینکه استان مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، تاکید کرد: اگر برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای صورت بگیرد می توان از این ظرفیت ها نه تنها برای توسعه استان بلکه کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۰۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی با ۱۶ عضو کابینه در سفری یک روزه، امروز جمعه ۲۰ اسفند ماه به مازندران سفر کرد.

آیت الله  رییسی در ابتدای ورود به استان مازندران در فرودگاه شهدای ساری با ادای احترام به ۱۰هزار شهید و ۳۳هزار جانباز و ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای استان گفت: استان مازندران در موارد زیادی دارای رتبه های برتر کشور است اما با وجود ظرفیت ها ، دارای  مشکلات و کمبود‌های جدی روبرو است.

رئیس جمهور افزود: استاندار و مسئولان استان نکاتی را مطرح کردند که امروز در جلسات به آن بررسی می شود تا به رفع مشکلات برسیم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه استان مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، تاکید کرد: اگر برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای صورت بگیرد می توان از این ظرفیت ها نه تنها برای توسعه استان بلکه کشور استفاده کرد.

خبر

در ادامه رئیس جمهور بصورت سرزده از بندر اقتصادی امیرآباد هم بازدید کرد.

در این بازدید آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه باید هر گونه موانع زیست محیطی برای توسعه بندر و استقرار صنایع باید بر طرف شود، گفت: باید زمینه‌های استقرار صنایع دیگر نیز در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار