خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

سردار دلها الگویی برای صلح و بشردوستی در دنیاست

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در تشریح جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در نشست اعضای شورای شهر قزوین، گفت: سردار دلها یک الگو برای صلح و بشردوستی در دنیاست.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۲۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر حسن آصفی به همراه نادر میرزایی معاون جوانان این جمعیت در نشست شورای شهر قزوین، در تشریح طرح «رفیق خوشبخت ما» اظهار کرد: این طرح با هدف تبیین مکتب سردار دلها در سطح کشور و به میزبانی و دبیرخانه ای استان قزوین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سردار دلها یک الگو برای صلح و بشردوستی در دنیاست در ادامه افزود: امیدوارم با فعالیت دبیرخانه دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در جهت نکوداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین بتوانیم با مشارکت جوانان و هنرمندان متعهد استان، بخشی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری این شهید والامقام را در ابعاد مختلف معرفی و منعکس کنیم.

آصفی اضافه کرد: برای انجام کار فرهنگی، باید الگویی عملی برای جوانان معرفی کنیم و در این راستا شهید سلیمانی بهترین الگوی رفتاری در امور انسان دوستانه و بشر دوستانه برای جوانان است.

وی اشاره کرد: به وسیله برگزاری این جشنواره و با استفاده از همه ظرفیت های این جمعیت و استان قزوین می توانیم ضمن آشکارسازی چهره واقعی شهید سلیمانی و بازگو کردن ناگفته ها، به معرفی سلوک رفتاری و شخصیتی این شهید در قالب هنر از جمله شعر، قصه، نقاشی و دست نوشته اقدام نماییم.

آصفی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان قزوین و همچنین با ظرفیت های فرهنگی و هنری که در استان وجود دارد دبیرخانه جشنواره رفیق خوشبخت ما به قزوین داده شده است و امیدواریم با همکاری و هم افزایی اعضای شورای شهر و همه سازمانها و نهادهای دخیل در امور فرهنگی و هم استانی های عزیز بتوانیم به نحو شایسته در برگزاری این جشنواره در کشور دخیل باشیم و علکرد خوبی از استان قزوین نشان دهیم.

قابل ذکر است؛ در این جلسه اعضای شورای شهر قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان در این نشست، بر حمایت، همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر با جمعیت هلال احمر برای برگزاری بهتر جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به میزبانی و دبیرخانه ای استان قزوین تأکید نمودند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار