خبرهای داغ:

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس در تبریز

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در منزل سه تن از جانبازان سر افراز دفاع مقدس در تبریز از مجاهدت های آنها تجلیل و سلام رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۰۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت سالروز میلاد ابوالفضل(ع) با حضور در منزل جانبازان 70 درصد آقایان محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج روز جانباز را به آنها تبریک گفت.
وی در این دیدارها با تکریم از خدمات ایثارگرانه همسران جانبازان گفت: بانوانی که با جانبازان زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس بیاموزیم ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره های زندگی آحاد جامعه را باز کنند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدا و جانبازان گرانقدر است و همه باید قدر این نعمت را بدانند و در راه دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آنها جهادی عمل کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار