فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس،مدیران کارآمد برای نظام در آینده خواهند شد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا معارف و مفاهیم دوران دفاع مقدس را با ابزار‌های نوین به نسل‌های سوم و چهارم معرفی کنیم،گفت:دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس مدیران کارآمدی برای نظام در آینده خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۹۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام‌حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و نیز روز درختکاری؛ آئین‌های افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی، کاشت ۴۰ هزار نهال به یاد ۴۰ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران سرسبز و نیز نهضت به وقت احسان با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر باستان  ریاست سازمان بسیج دانش آموزی کشور  و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت اباعبدالله امام‌حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و نیز  هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از راه اندازی دبیرخانه  پویش  ایران سرسبز برای اولین بار در مازندران خبر داد و گفت: این طرح به نیت هر شهید دانش آموز و فرهنگی یک نهال غرس می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی و سایر اقشار بتوانیم درختان مثمر برای فضای افزایش فضای سبز استان  غرس کنیم، اضافه کرد: این طرح موجب بهره مندی مردم مازندران از هوای پاک و سالم می شود.

سردار مسلمی از آغاز فعالیت راهیان نور مجازی در استان مازندران هم خبر داد و افزود: استان مازندران در سال گذشته استان برتر راهیان نور مجازی شد و بیشترین بازدید را از راهیان نور مجازی را داشت. 

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا معارف و مفاهیم دوران دفاع مقدس را با ابزار‌های نوین به نسل‌های سوم و چهارم معرفی کنیم، ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را  در قلب ها و دلها نهادینه کنند و  مدیران توانمند و کارآمدی برای آینده نظام شوند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی می‌تواند تمامی یادمان‌های دوران دفاع مقدس را ببینند و با وصیت نامه شهدا و زندگی نامه شهدا آشنا شوند، اضافه کرد: این نرم افزار توسط بسیج دانش آموزی طراحی شده است و این اردوی  مجازی تا پایان فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار