خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان :

نقش مربیان در موفقیت جوانان ورزشکار اهمیت بسیاری دارد

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با تاکید بر نقش مربیان در موفقیت جوانان ورزشکار، افزود : در ورزش يكي از عوامل مهم در موفقیت تیم هاي ورزشی، نقش مربی آن تیم مي باشد،
کد خبر: ۹۴۱۸۱۳۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد ابراز داشت: يك مربی کارآمد با استفاده از دانش و تجربه خود مي تواند موجب توسعه عملکرد ورزشکاران و در نهايت تيم خود شود. 
وی افزود : ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت.

ایشان با اشاره به میزبانی این مجموعه دانشگاهی از اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از تمام امکانات خود در جهت ارتقاء و پیشرفت ورزش استان بهره خواهد برد.

در ادامه علیرضا رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کلاس مربیگری سطح دو آسیا به میزبانی سمنان یکی از بالاترین کلاس‌های فوتسال آسیاست که از لحاظ کیفی خیلی خوب برگزار شد.
رعدی، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابراز خرسندی از عملکرد عالی هیئت فوتبال استان سمنان در برگزاری این دوره‌ی آموزشی گفت : این دوره یکی از بالاترین کلاس‌های فوتسال آسیا بود که از لحاظ کیفی خیلی خوب برگزار شد.
وی رضایت خود را از عملکرد شرکت کنندگان در دوره اعلام کرد و بیان داشت: از وضعیت مربیان شرکت کننده در کلاس مربیگری سطح دو آسیا راضی هستم و امیدوارم آن‌ها بتوانند مواردی که در کلاس آموختند را در باشگاه‌ها و تیم هایشان اجرا کنند.
ایشان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم استان و نقش تاثیرگذار صنعت، بر حمایت از تیم های ورزشی تاکید کرد و گفت : با توجه به استعداد های فراوان در ورزش استان خصوصا تیم های فوتبال و فوتسال باید حمایت جدی در این زمینه صورت پذیرد تا استعداد های جوانان این دیار شکوفا گردد.
گفتنی است، در پایان آیین اختتامیه گواهی حضور در دوره مربیگری سطح 2 آسیا به شرکت کنندگان ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار