فرمانده سپاه کربلا در گفتگو بابسیج:

مراکز درمانی سپاه کربلا بالغ بر ۴ میلیون خدمات درمانی در ایام کرونا به مردم ارائه دادند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۵ درمانگاه و یک بیمارستان سپاه در سطح استان در حوزه سلامت به مردم خدمات دهی می‌کنند، افزود: این مراکز درمانی در ایام پیک‌ کرونا بیش از ۴ میلیون خدمات را به مردم مازندران ارائه داده است.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۰۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

مراکز درمانی سپاه کربلا بالغ بر ۴ میلیون خدمات درمانی در ایام پیک کرونا به مردم ارائه دادند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیین کلنگ زنی پروژه درمانگاه تخصصی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) تنکابن باحضور سردارمسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

مراکز درمانی سپاه کربلا بالغ بر ۴ میلیون خدمات درمانی در ایام پیک کرونا به مردم ارائه دادند

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج درتنکابن بااشاره به خدمات رسانی سپاه و بسیج به مردم درایام کرونا گفت: اهتمام سپاه بر دو موضوع تأمین امنیت و سلامت بوده و در این دو زمینه تمامی داشته‌های خود را در اختیار مردم می‌گذارد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۵ درمانگاه و یک بیمارستان سپاه در سطح استان در حوزه سلامت به مردم خدمات دهی می‌کنند، افزود: این مراکز درمانی در ایام پیک کرونا بیش از ۴ میلیون خدمات را به مردم مازندران ارائه داده است.

سردار مسلمی در ادامه اضافه کرد: در پیک پنجم کرونا بیش از ۲۱۰ هزار خدمات از همین درمانگاه ها و مراکز درمانی به مردم مازندران ارائه شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی تخصصی زنان و زایمان و نازایی در ساری خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی در نوع خود منحصر به فرد بوده و تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است درمانگاه تخصصی آیت الله خامنه‌ای تنکابن در پنج طبقه و با ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار