معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

کارنامه خدمات درمانی سپاه کربلا در ایام کرونا کارنامه درخشانی است

ساری-معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه کربلا گفت:کارنامه خدمات درمانی سپاه کربلا در دوران کرونا کارنامه درخشانی است.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۳۸
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱

کارنامه خدمات درمانی سپاه کربلا در ایام کرونا کارنامه درخشانی است

خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار، ولی اللهی در حاشیه آئین تکریم و تجلیل از پرستاران و مجموعه کادر پزشکی مراکز درمانی سپاه کربلا که در سپاه شهرستان ساری برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، با اشاره به اینکه پرستاران با صبر و استقامت خود درایام کرونا نشان دادند، گفت: حماسه‌هایی که پرستاران در ایام کرونا خلق کردند، تداعی کننده حماسه‌های امدادگران در دوران دفاع مقدس بود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا افزود: در ایام سخت دوران کرونا رزمندگان عرصه سلامت جان خود را فدای مردم کردند و شهید سلامت شدند.

سرهنگ ولی اللهی در ادامه به کارنامه مراکز درمانی سپاه کربلا در پیک‌های کرونا اشاره و خاطره نشان کرد: کارنامه خدمات درمانی سپاه کربلا در دوران کرونا کارنامه درخشانی است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا اضافه کرد: سپاه کربلا با ۱۵ درمانگاه شهری، ۳ درمانگاه پادگانی و یک بیمارستان  مشغول خدمت رسانی به مردم شد و در پیک پنجم کرونا همه پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانگاهی و پادگانی سپاه کربلا برای ارائه خدمت به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

به گفته سرهنگ ولی اللهی ،سپاه کربلا با اعزام پرستار و کادر درمان به بیمارستان آمل که بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در مرکز موقت بستری شدندو همچنین در بابل که بیش از ۱۷۰۰ بیمار در مرکز موقت شهید سلیمانی بستری بودند، کمک رسانی و خدمات رسانی کرد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا از مراجعه بیش از ۲۱۰ هزار مراجعه کننده در پیک پنجم کرونا به مراکز درمانی سپاه کربلا خبر داد و گفت:بیمارستان ولایت با بیش از یک هزار بیمار کرونایی، توانست بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد و کمترین میزان مرگ و میر کرونایی را داشت.

سرهنگ ولی اللهی درپایان سخنان خود از زحمات همه پرستاران و مجموعه کادردرمانی سپاه کربلا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها