خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

تبلور روحیه انقلابی و جهادی در کادر درمان استان سمنان

شاهرود_رئیس قرارگاه شهید سلیمانی سپاه استان سمنان با اشاره به تبلور روحیه انقلابی و جهادی در کادر درمان استان سمنان گفت:در استان سمنان هیچ کادر درمانی به خاطر مشکلات مالی دست از کار نکشیده و همه با کمبود‌ها در میدان محکم حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۸۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

تبلور روحیه انقلابی و جهادی در کادر درمان استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار علی خالقیان در نشست قرارگاه طرح شهید سلیمانی شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه یکی از عوامل مهم امنیت ساز در جامعه وجود شهدا و خانواده شهداست، اظهار کرد: امروز رزمندگان جبهه جنگ ما مدافعان سلامت هستند و اوج ایثار و از خودگذشتگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی را در شهرستان شاهرود در دوران کرونا شاهد بودیم.
او با اشاره به اینکه شهرستان شاهرود بیشترین شهید و رزمنده را در دوران دفاع مقدس داشته است، شهید پروری و ولایتمداری خود را نشان داده و امروز هم دو شهید مدافع سلامت را تقدیم نموده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تاکید بر تعامل و همدلی دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، فرمانداری و سایر نهاد‌ها در راستای خدمت به مردم، گفت: الگوی جهادی در استان بسیج جامعه پزشکی شاهرود است که در طرح شهید سلیمانی خوش درخشیدند و از طرف فرمانده سپاه استان از فعالیت‌های این مجموعه تشکر می‌کنیم.
او با تاکید بر اینکه امروز میدان جنگ دست پرستاران و پزشکان است و باید به این عزیزان توجه ویژه کرد، افزود: در استان سمنان هیچ کادر درمانی به خاطر مشکلات مالی دست از کار نکشیده و همه با کمبود‌ها در میدان محکم حضور دارند.
خالقیان با اشاره به تبلور روحیه انقلابی و جهادی در کادر درمان استان سمنان و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از ابتدای کرونا تاکنون، از زحمات همه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار