فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است/ جمع آوری یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس فرصتی مناسب برای فعالیت در تبیین حماسه های دفاع مقدس/ نقش تعاون در دفاع مقدس تبیین می شود

سردار کریمی خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین را از الزامات اساسی خواند و گفت: امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد و اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۰۳
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب جهاد تبیین است و مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم که نمونه ای جهاد تبیین است مسیر را برای حرکت شتابنده مشخص کرده اند.

وی افزود: با توجه به نقش مهم جوانان در گام دوم انقلاب جبهه جهاد تبیین نیازمند نقش آفرینی جوانان است و باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان شجاعانه و به موقع عمل کنند و لذا عنوان جهاد که یک امری مستمر است به کار برده شده باید همه توان در تحقق فرمان جهاد تبیین پای کار بیاید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین را از الزامات اساسی خواند و گفت: امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد و اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: از ابتدای آغاز کار کنگره عظیم نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی جهاد تبیین در حوزه های مختلف از اولویت های مهم بود که در کنار رویکردهای خدماتی اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی،‌ علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی ، زیرساختی و عمرانی و خدماتی همواره مورد توجه بود و دستاوردهای بسیاری نیز خلق شد.

سردار کریمی ادامه داد: تشکیل هیئت های اندیشه ورز در کنار ۱۶ کارگروه تخصصی در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی نشان از اهمیت تبیین در جریان برگزاری کنگره بود و جمع آوری بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس میدان وسیعی برای تبیین در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اختیار قرار داده که باید از این فرصت گران بها به خوبی استفاده کرد.

وی تأکید کرد: روحیه جهاد در جریان برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی همواره نمود داشته و در بخش های مختلف عملی شده که نمونه آن اجرای بیش از ۱۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در طی ۴ سال گذشته به برکت کنگره شهدای استان بود و امروز روحیه جهاد باید در حوزه تولید محتوا و تبیین محقق شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص تحقق جهاد تبیین نیاز به پای کارآوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها دارد ،گفت: همانگونه که در جریان برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با هم افزایی و مشارکت همه جانبه بزرگترین کارها انجام شد امروز باید در جهاد تبیین حماسه های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی به نسل جوان منتقل شود.

وی با اشاره به نقش تعاون در دفاع مقدس و ضرورت پرداختن به این مسئله گفت: تعاون در دفاع مقدس نقش مهم و راهبردی داشته و از ابتدای شروع کنگره سعی شد تا به نقش تعاون در دفاع مقدس و جایگاه استان مرکزی در این خصوص پرداخته شود که در این راستا با توجه با اعلام آمادگی رزمندگان تعاون اجلاسیه ایثارگران تعاون در دستور کار قرار گرفت.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: جمع آوری خاطرات شهدا و رزمندگان تعاون و تبیین نقش تعاون در دفاع مقدس مورد توجه باشد و تولیدات محتوایی از جمله کتاب، مستندات فاخر و کلیپ های چندرسانه ای در دستور کار اجلاسیه تعاون قرار گرفته و امیدواریم با رویکرد جهاد تبیین در این خصوص اتفاقات بزرگ و ماندگاری خلق شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها