فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج:

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در دولت آباد کرج توسط بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی(عج)

همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور نایب رئیس شورای شهر، شهردار کرج و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توسط بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی(ع) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری در دولت آباد کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۹۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

پاسدار وحید جعفری فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به در خواست خانواده های محترم منطقه دولت آباد کرج مبنی بر وجود مواد فروشان و آگاهی خانواده از مواد مخدر و پیشگیری جوانانشان از استفاده مواد مخدر همایش پیشگیری از مواد مخدر با حضور نایب رئیس شورای شهر، شهردار کرج و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های به عمل آمده سن اعتیاد خیلی پایین آمده است ،از  ۱۳ سالگی شروع می شود و خانواده ها باید آگاهی لازم را در خصوص انواع مواد مخدر داشته باشند تا بتوانند از ابتلای جوانانشان به اعتیاد جلوگیری کنند. پس از درخواست های مکرر خانواده و فرمانده پایگاه در منطقه دولت آباد با هماهنگی  با پلیس مواد مخدر استان یک تیم جهت آموزش، پیشگیری و رفع مشکلات مردم منطقه به این منطقه اعزام شد.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج بیان کرد: در ابتدا افسران ارشد  از آسیب های مواد مخدر بر بدن فرد مصرف کننده و علائم آن را به شرکت کنندگان توضیح دادند. سپس برای آگاهی بیشتر خانواده ها ابزار مصرف آن را نیز به این عزیزان نشان دادند.

پاسدار وحید جعفری تصریح کرد: تمامی مواد مخدر موجود در کشور را که در کیف آموزشی بود به صورت تک به تک به تمامی خانواده ها نشان دادند تا خانواده ها برای جلوگیری و پیشگیری از اعضای خانواده شان به مواد مخدر اطلاع داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم به صورت پرسش و پاسخ تمامی سوالات و مشکلات خود را با پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان گذاشتند و به تک تک سوال این عزیزان پاسخ داده شد و عمده مشکلات مردم این منطقه فروشندگان مواد مخدر، معتادان متعجر و معتادان کارتن خواب بودند که مسئولان قول مساعد در بررسی و رفع این مشکلات را به مردم داند.

پاسدار وحید جعفری فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج در پایان افزود: در این مراسم نایب رئیس شهر شهر و شهردار محترم کرج و معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی نیز حضور داشتند و قول همکاری و حمایت هر چه بیشتر را به مردم داند. انشالله به زودی زود شاهد روزی باشیم که دیگر هیچ فردی از مصرف مواد مخدر در عذاب نباشدو شاهدی پاکی تمام معتادان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار