خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سردار سلیمانی مظهر همه خوبی های انقلاب بود/اعضای هلال احمر سلیمانی های جامعه اسلامی هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین رونمایی از پوستر «رفیق خوشبخت ما» در هلال احمر استان قزوین گفت: سردار سلیمانی مظهر همه خوبی های انقلاب بود و با شهادت خویش اتحاد ملت را رقم بیش از پیش زد.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۳۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین رونمایی از پوستر «رفیق خوشبخت ما» که با تلاش سازمان هلال احمر استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت امیر مومنان علی علیه السلام گفت: با توجه به اینکه هلال احمر پیش قدم شده تا مکتب شهید سلیمانی را نشر و توسعه دهد، به کلام حضرت امیر (ع) در توصیه به مالک اشتر اشار می کنم که فرمودند؛ مالک تو مالک نفس خویش باش. قاسم سلیمانی مالک نفس خویش بود و نفسش در سیطره معنوی او قرار داشت.

وی افزود: امیر مومنان در ادامه به مالک فرمود؛ هر جایی که حکومت می کنی از دو حال خارج نیست یا هم کیشان تو هستند یا در آفرینش با شما یکی هستند و امروز که ۱۹۲ کشور عضو هلال احمر هستند هلال احمر جمهوری اسلامی وقتی که به ماموریت می رود قطعا به این نکته مهم واقف است که انسانها یا برادران مومن و هم کیش آنها هستند یا در آفرینش شبیه آنها هستند.

سردار آتانی در ادامه اظهار کرد: میدان نبردی که سردار سلیمانی حضور دارد انسان‌ها را با نگاه حضرت امیر(ع) می بیند. شیعه و سنی برایش فرقی نمی‌کند. سردار سلیمانی در سوریه می‌گوید اینجانب با افتخار سینه خود را سپر اهل تسنن می‌کنم. ما برای یک امر واجب تر آمده ایم، نباید طوری رفتار کنیم که دل برادران اهل سنت را بشکنیم. در آن نقطه‌ای که سرلشگر همدانی شهید شده است یک شیعه پیدا نمی‌کنید ۱۰۰درصد اهل تسنن هستند اما این شهید گرانقدر به هدف انسانی به عنوان هدف والا اعتقاد داشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: ما پیرو امیرمومنان هستیم که وقتی خلخال از پای زن یهودی می‌کشند می‌گوید اگر مرد مسلمان از غصه بمیرد رواست. ما کارهای ماندگار انجام می‌دهیم اگر قرار است شمشیر بکشیم با منطق و با رشادت این کار را خواهیم کرد. سردسته گروه اشرار در سیستان گفت که در یک اقدام تروریستی ۹۰ پاسدار شهید کرده بود. خدمت رهبر معظم انقلاب می‌رسند و سردارسلیمانی می گوید با کارهای اطلاعاتی که کرده بودیم از وی خواستیم تسلیم شود. رهبری گفت شائبه است که امان نامه داده‌اید باید او را آزاد کنید.


سردار آتانی بیان کرد: ولی فقیه زمان به قول خود وفا می کند. ۱۸ سال پیش آمریکایی‌ها به افغانستان آمدند در برابر دوربین‌های جهان احمد شاه مسعود را ترور کردند. سردار سلیمانی آن روز در پنجشیر بود و در میان سفرای خارجه اعلام کرد که با شما تفاوت داریم. وقتی داستان سرکرده اشرار شرق کشور را برای سفرهای خارجی اعلام کرد گفت تفاوت ما با شما این است که ما امان نامه دادیم آزاد کردیم اما شما در برابر دیدگان جهان بزرگترین سردار افغانستان را ترور کردید.

وی افزود: عمل شما هلال احمری ها در داخل و خارج از کشور همانند عمل سردار سلیمانی است و شما در حقیقت سلیمانی های جامعه اسلامی هستید زیرا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هلال احمر در کشورهای دیگر متفاوت است. شما تربیت یافتگان مکتب اهل بیت هستید. وقتی در موصل نبرد داعش شروع شد آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها آمدند و گفتند کمک می‌کنیم اما در برابر ان به ما چه می دهید؟ کدام چاه نفت را می‌دهید اما سردار سلیمانی آمد و مبارزه کرد و بدون اینکه از کسی طلب پاداش کند با خدا و برای انسانیت جهاد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: آن پزشک اهل تسنن می‌گوید من در موصل نگاهم به ایران عوض شد زیرا دو تن از برادرانم در جنگ با ایران کشته شده بودند. اما وقتی سلیمانی را در خط نبرد موصل دیدم نگاهم کاملا اصلاح شد، او به همه ما آبرو داد.

سردار آتانی در پایان گفت: سردار سلیمانی مظهر همه خوبی های عالم و انقلاب بود. وی برای رفتن با آجر شهادت انتخاب شده بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از پوستر جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که با همت هلال احمر طراحی شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار