نماینده مردم بهشهر ،نکا و گلوگاه در مجلس:

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال فاصله اندازی بین مردم و نظام است

ساری-عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی دنبال سه هدف اساسی است، افزود:نارضایتی مردم، یاس و ناامیدی و فاصله اندازی بین نظام و مردم از اهداف دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۵۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال فاصله اندازی بین مردم  و نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه  در مراسم جشن انقلاب که در مصلای آیت الله جباری بهشهر برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این نهضت سرآغاز نهضت حضرت حجت (عج) می‌باشد.

شریعتی با اشاره به اینکه در دوران پیروزی انقلاب ما تحت محاصره شدیدآمریکای جنایتکارقرارداشتیم، افزود: باوجود دو ابرقدرت آن زمان شوروی و آمریکای خبیث که جنگ تمام عیار ابرماتحمیل کردند بااستقامت و ایستادگی و ایثار از این مشکلات عبور کردیم و انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس به دوران دفاع مقدس هم اشاره و اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس دشمن جنگ فرهنگی علیه نظام  به راه انداخت.

شریعتی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ما  قریب به یک دهه درجنگ اقتصادی هستیم و  دشمن بنا دارد آن اهدافی را که درگذشته علیه ملت نتیجه نگرفت دراین جنگ اقتصادی بهره اش راببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی دنبال سه هدف اساسی است، افزود:نارضایتی مردم، یاس و ناامیدی و فاصله اندازی بین نظام و مردم از اهداف دشمنان است.

شریعتی با تاکید بر جهادتبیین خاطرنشان کرد: باید هوشیار و با بصیرت باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار