مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه:

یاوه گویی‌های استکبار جهانی تاثیری در اراده ملت ندارد / مشکلات اقتصادی امروز ماحصل مدیریت غربگرایان در کشور است

ساری-حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه، یاوه گویی‌های استکبار جهانی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که ملت پای ارزش‌های دینی خود ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

یاوه گویی‌های استکبار جهانی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و امام شهدا، با اشاره به اینکه ملت ایران با عزم و اراده جهادی، طاغوت را از بین برده، و انقلاب را به پیروزی رساند،گفت:خداوند متعال در آیات خود وعده تحقق انقلاب داده است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مردم با رهنمود‌های امام عظیم الشان، و پس از رحلت امام، با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب هستند، افزود: انقلاب اسلامی برخواسته از غیرت دینی مردم است.

مسئول سابق دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح براینکه مردم همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور همیشگی داشتند، خاطرنشان کرد:  پس از ۴۳ سال همچنان مردم پاسدار انقلاب و خون شهدا هستند.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه، با تصریح بر اینکه  اگر نگاه به کدخدا داشته باشیم ، ذلیل می شویم، گفت: ملت ایران مشاهده کرد که یک مدتی قدرت در دست غربگرایان بود، مشکلات اقتصادی برای کشور ایحاد کردند.

حجت الاسلام تسخیری راه برون‌رفت از مشکلات تبعیت از  رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:  اگر گوش به فرمانده رهبر معظم انقلاب باشیم، ملتی سربلند و عزیز هستیم.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد، افزود: با وجود مشکلاتی که در سال‌های گذشته در زمینه‌های اقتصادی  وجود داشته، اما باز مردم پای انقلاب و رهبری ایستادند.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه، در ادامه انقلاب اسلامی را منحصر به ایران ندانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران صادر و جهانی شده است.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز بزرگ انقلاب الهی جهانی است، خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی آمده تا پرچم نهضت اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (اروحناه فداه) برساند.  

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه  یاوه گویی‌های استکبار جهانی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  نشان داد که   ملت پای ارزش‌های دینی خود ایستاده است و برای تداوم انقلاب انقلاب و نظام خود تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار