مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه:

اسلام به خون شهدا برای حفظ دین نیاز دارد / انقلاب اسلامی موجب عجز دشمنان شده است

ساری-حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدا جان خود را با خدا معامله کردند، افزود: امروز سلام به خون شهدا نیازمند است، و خدای متعال با شهدا برای حفظ دین معامله کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام تسخیری مسئول سابق  دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید مهران شوری زاده از شهدای مدافع امنیت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه هیچ مقامی نزد خدای متعال بالاتر از مقام شهادت نیست، گفت: کسی که جانش را در کف اخلاص بگیرد و آن را تقدیم خدای متعال کند، خدای متعال مشتری شهید می‌شود.


حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدا جان خود را با خدا معامله کردند، افزود: امروز اسلام به خون شهدا نیازمند است، و خدای متعال با شهدا برای حفظ دین معامله کرده است.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه در ادامه با بیان این مطلب که ما به آن درک نرسیدیم و نمی‌دانیم شهدا چگونه با خدای متعال معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهید شوری زاده در ماموریت‌های سخت اطلاعاتی و با سفاک‌ترین انسان‌هایی که به ملت ایران رحم نمی‌کنند، مظلومانه جنگید و نامی از آن نبود.

اسلام به خون شهدا برای حفظ دین نیاز دارد /
مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه امثال شهید شوری زاده امنیت مردم را تامین کردند، و مظلومانه به شهادت رسیدند، اضافه کرد: شهدا برای حفظ اسلام مقاومت کردند و این روحیه شهادت طلبی تا به امروز ادامه دارد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه والدین ، همسران و فرزندان شهدا همان مسیر دوران دفاع مقدس را ادامه می دهند، گفت: با توجه به روایتی از امام محمد باقر( علیه السلام)  مردم ایران پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی خود ، امام زمان( اروحناه فداه) می رسانند.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جوانان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در برابر خواسته ابرقدرت‌ها محکم ایستادند و ذره‌ای عقب نشینی نکردند، افزود:دشمن در برابر انقلاب ضعیف شده است.

اسلام به خون شهدا برای حفظ دین نیاز دارد /  انقلاب اسلامی موجب عجز دشمنان شده است

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اضافه کرد: دشمنان دربرابر انقلاب اسلامی دچار عجز شدند و این به برکت ایثارگری، مقاومت و خون شهیدان است.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه به ایستادگی و مقاومت خانواده شهدا اشاره کرد و افزود:فرهنگ شهادت همان فرهنگ حسین بن علی ( علیه اسلام) است.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه  شهدا افتخارشان این است که نام آنها درجرگه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان( اروحناه فداه) قرار دارد، گفت:امثال شهید شوری زاده ها اجازه به دشمن ندادند تا امنیت کشور را دچار خدشه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار