خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز؛

جهاد تبیین، مانع غفلت جامعه و مانع تحریف حقایق انقلاب توسط دشمنان می شود.

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: جهاد تبیین مانع غفلت جامعه و مانع تحریف حقایق انقلاب توسط دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

قزوین _حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به تبیین دستآوردهای نظام در بحث پیشرفت موشکی و در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات اقتصادی چه نیازی به موشک داریم، بیان کرد: دنیای امروز دنیای موازانه قدرت است و کسانی که با تئوری بدون موشک موافقند در جهت تکمیل پازل دشمن هستند.

 

 وی گفت: قدرت موشکی ما در منطقه برای بازدارندگی است و ایران برای دفاع از خود در برابر انبوه دشمنی ها نیاز به این صنعت دارد نه برای تهاجم و دشمنی علیه کشوری. که به فضل الهی و با تلاش جوانان مومن کشورمان با وجود تحریم ها و بدون اتکا به هیچ کشوری به خوکفایی در این صنعت رسیده ایم.

 

حجت الاسلام عدالتی عنوان کرد: یکی از رسالت های ما این ست که خودمان را به سلاح علم مجهز نموده و برای مبارزه با تحریف دشمنان با مطالعه و تحقیق وارد عرصه عمل شویم و امروز وظیفه ماست با تبیین واقعیت ها به مبارزه با تحریف دشمن بپردازیم تا بار دیگر واقعه پس از غدیر و عاشورا در عصر حاضر تکرار نشود. 

 

وی در پایان گفت: حضور شما در جشن ملی انقلاب، باید با تبیین ارزش های انقلاب اسلامی باشد چرا که جهاد تبیین مانع غفلت جامعه و مانع تحریف حقایق جامعه توسط دشمنان می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار