انجام واکسیناسیون ۹ تا ۱۱ سال در رشتخوار

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت:تمامی مراکز جامع سلامت در رشتخوار در تایم های اداری فعال و مرکز جنگل و بیمارستان حضرت زهرا(س) نیز به صورت ۲۴ ساعته کار واکسیناسیون را در رشتخوار دنبال می کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۵۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت و گو با خبرگذاری بسیج؛ با اشاره به استقبال پایین عمومی دوز سوم واسکن در رشتخوار و نیاز به همراهی عمومی در این رابطه، گفت: هم اکنون میزان و درصد واکسیناسیون دوز سوم در رشتخوار به عدد ۲۸٫۶۰ درصد رسیده که همچنان نیازمند همراهی و همکاری مردم با دنبال کردن و تشویق عمومی واکسیناسیون در جهت تقابل با بمیاری کرونا است.

 

اشترایه با تاکید بر اینکه میزان تزریق واکسن در دوز اول و دوم در افراد بالای ۱۲ سال در رشتخوار به ترتیب ۹۱٫۲۹ و ۸۲٫۲۸ در صد است، اظهار داشت: شاخص فوت در واکسن زده ها در رشتخوار از ۱۰ هزار نفر جمعیت ۶٫۶ درصد و شاخص فوت در واکسن نزن ها در این شهرستان از هر ۱۰ هزار نفر عدد ۲۴٫۱ درصد است. 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون افراد ۹ تا ۱۱ ساله در رشتخوار نیز هم اکنون در حال اجراست، یادآور شد: میزان تزریق واکسن در افراد ۹ تا ۱۱ سال در دوز اول ۱۵٫۲۱ و در دوز دوم تنها ۰٫۳۲ درصد است، که نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان و والدین عزیز در رابطه با جلوگیری از کاهش بیماری با انجام واکسیناسیون در این سنین است.

 

وی با درخواست از همراهی مردم برای ادامه انجام امور واکسیناسیون در رشتخوار، بیان داشت: تمامی افراد بالای ۹ سال امکان دریافت واکسن در مراکز درمانی سطح شهر و روستا‌های رشتخوار را دارند، و می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به انجام تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

 

اشترایه در ادامه تصریح کرد: تمامی مراکز جامع سلامت در رشتخوار در تایم های اداری فعال و مرکز جنگل و بیمارستان حضرت زهرا(س) نیز به صورت ۲۴ ساعته کار واکسیناسیون را در رشتخوار دنبال می کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار