خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربای شرقی:

ایران به برکت خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربای شرقی، گفت: اگر ایران مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده به برکت خون شهداست. شاید بعضی از چیزها را فراموش کنیم ولی شهدا،هیچ وقت قابل فراموشی نیستند و تجلیل از پدران و مادران شهدا تجلیل از فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۷۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره 231 شهید هریس، افزود: ما در مقابل شهدا وظایفی داریم، وظیفه اول انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه، آموزش راه و روش و منش شهدا به دانش آموزان است تا بدانند که این مملکت چه روزهایی سختی را پشت سر گذاشته و به اینجا رسیده است.

وب دامه داد: وظیفه دیگر، خاطرات فرماندهان دوره دفاع مقدس و مقاومت نوشته و برای نسل جدید منتشر شود تا نسل جدید با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا شود. این فکر غلطی است که جوانان ما مثل جوانان دوران دفاع مقدس نیست گرچه ما ریزش هایی داریم ولی در مقابل رویش های زیادی داریم همان جوان ها بودند که به عنوان مدافعان حرم جنگی را که دشمن صهیونیستی و غرب توسط داعش در جبهه مقاومت عراق و سوریه بر جهان اسلام تحمیل کرده بودند از مرزهایی جغرافیایی رد شدند و دشمن را درهم شکستند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: وظیفه دیگر خاطرات دفاع مقدس را به دور از شائبه تحریف به نسل جوان منتقل کنیم و موزه های آثار شهدا را در همه شهرها و روستاها دایر کنیم برای جوانان خیلی تاثیر دارد، راهیان نور یکی از برنامه های موثر آشنا کردن جوانان با فرهنگ شهدا و دفاع مقدس است .

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد این روحیه را از ما بگیرد، اظهارداشت: دشمنان فکر نمی کردند انقلاب به این زودی به پیروزی برسد و از همان اوایل توطئه های زیادی علیه انقلاب به راه انداختند که یکی از آن ها همین غائله آذربایجان و به شهادت رساندن شهدای محراب که دو نفر از آن ها نیز آذربایجانی است.

حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: پس از نوزده ماه دیدند هیچ غلطی نمی توانند بکنند جنگ را بر ما تحمیل کردند و در جنگ به برکت خون شهدا نتوانستند به هدفشان برسند و انواع جنگ سخت و نرم را در راستای براندازی انقلاب به راه انداختند تا اینکه به این نتیجه رسیدند تا زمانی که امام در راس امور باشد نمی توانند به هدفشان برسند و بعد از رحلت امام بعضی ها در خارج با این عنوان که کار انقلاب تمام شد چمدان خود را بسته به ایران آمدند ولی با انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان در 24 ساعت باز هم مایوس شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امام خامنه ای با همان صلابت و اقتدار امام جامعه را رهبری کردند. می خواهند ریشه مقاومت را در جامعه ما از بین ببرند در حالی که اندیشه مقاومت نه تنها در ایران بلکه در تماه دنیا قد علم کرده است ما امروز شاهد صدور انقلاب در کل دنیا هستیم در سایه تلاش سردار سلیمانی حزب الله چهار هزار نفره قدرت اسرائیل و داعش را در هم شکست، همه اینها به برکت خون شهدا می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار