با صدورپیام مشترکی صورت گرفت؛

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی،ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت مادر شهیدان محمدزاده

ساری-سردار سیاوش مسلمی فرماندهی و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا درپی درگذشت مادر شهیدان والامقام محمدزاده ،پیام تسلیت مشترکی صادرکردند.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۸۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی،ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت مادر شهیدان محمدزاده

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرماندهی و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا درپی درگذشت مادر شهیدان والامقام محمدزاده ،پیام تسلیت مشترکی صادرکردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

صبر، ایمان و استقامت مادران معظم شهدا که فرزندان خویش را در راه آرمان و ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی هدیه کردند، بی بدیل است. مادرانی که با الگوگیری از مکتب فاطمی و زینبی، هستی خود را فدای اسلام ناب محمدی (ص) کردند و خود الگوی عملی ایثار و مقاومت شدند.

بی‌شک ایمان، شجاعت و ایثار شهدای والامقام ریشه دراعتقادات اصیل و باور‌های دینی مادرانی دارد که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) فرزندانی انقلابی، ولایی و با بصیرت را در دامان خود پرورش و تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانبان درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم سلطنت حمیدتبار امیری» مادر گرامی شهیدان معزز 《سردار ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده》را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، مردم شهید پرور مازندران، به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار