نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب امام ایران را از نوکری غرب و شرق نجات داد

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه انقلاب صاحب دارد و صاحب آن امام زمان( اروحناه فداه) است و باید روزی به دست صاحبش برسد، افزود:انقلاب امام ایران را از نوکری غرب و شرق نجات داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

انقلاب امام ایران را از نوکری غرب و شرق نجات داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله  محمدباقر محمدی لائینی» امروز ۱۲بهمن در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه ولیعصر ناحیه دو ساری برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت:در پرتو انقلاب اسلامی درصد باسوادی مردم از ۳۵ درصد به بالای ۸۰ درصد رسیده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه از برکت انقلاب امکانات در روستا‌ها مهیا شده است، افزود: دشمن دست اندازی هایی را  ایجاد کرد اما  جمهوری اسلامی سکون نداشت و همچنان در مسیر بالندگی قرار دارد.



نماینده، ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه  در دورانی که  هیچ انقلاب و خیزشی نمی‌توانست بدون اجازه دو ابرقدرت شرق و غرب، شکل بگیرد، خاطرنشان کرد:   شخصیتی همچون امام راحل روی کار آمد و  باطل و نااهل را کنار زد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا  دانش‌آموزان را به عنوان آینده سازان میهن اسلامی با اهداف، دستاورد‌ها و موفقیت‌های این نظام مقدس آشنا کنیم، اضافه کرد: باید صدای زنگ انقلاب تا یک سال دیگر در گوش ما باشد که انقلاب حقیقتی است که باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه انقلاب صاحب دارد و صاحب آن  امام زمان( اروحناه فداه) است  و باید روزی به دست صاحبش برسد، افزود:خداوند برکت عظیمی در پرتو انقلاب به ما عنایت کرده که  از نوکری غرب و شرق رهایی پیدا کردیم.

آیت الله محمدی لائینی گریزی هم به ذلت خاندان پهلوی زد و یادآور شد: دیپلمات درجه چهار غربی ها به شخص اول مملکت یعنی شاه دستور می‌داد، اما امروز حتی نامه شخص اول آمریکا که نخست وزیر ژاپن با خودش به ایران میاورد رهبری عظیم الشان اصلا نامه را نمی‌پذیرد و این عزت است.

نماینده، ولی فقیه درمازندران  در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی، تصریح کرد: باید شهدا الگوی ما باشند چرا که برای خدا، عزت و پیشرفت مملکت شهید شدند.

آیت الله محمدی لائینی به رحلت عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)،هم اشاره کرد و  گفت: بیش از ۶۰ کتاب از این عالم منتشر شده است  و عمر بابرکتی داشتند، امیدواریم روح ملکوتیشان قرین درگاه الهی قرار بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار