مدیر مجتمع مس سونگون:

تلاش دشمنان هجمه به سنگر تولید و صنعت و تضعیف روحیه کارگران است

تبریز-مدیر مجتمع مس سونگون گفت: امروز دشمنان در ادامه توطئه‌های خود می‌کوشند به سنگرهای تولید و جبهه‌ صنعت هجوم آورند و با تضعیف روحیه کاری و ترویج فرهنگ بی‌تفاوتی بین کارگران، تشویق به ناهنجاری و ... به دنبال تضعیف و تعطیلی صنایع هستند که باید به جد با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهانگیر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ورود جنگ اقتصادی تحمیلی به کشور اظهار کرد: تک تک سربازان این جبهه در قبال این مسئله مسئول هستند اما در این بین تشکل‌های دینی و فرهنگی از قبیل انجمن‌های اسلامی، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... باید در خط مقدم خنثی سازی این دسایس ایفای نقش کنند و چون گذشته در صیانت از این سنگرها ایثار کنند.

وی با اشاره به جایگاه منابع انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی افزود: مطالعه تحولات کشورهای توسعه یافته، نقش احساس مسئولیت و وجدان کاری کارگران در پیشبرد اهداف صنعتی این کشورها را آشکار می‌کند و در این بین تقویت ارزش‌های دینی و ملی، تبیین و تشریح ارزش کاری تک تک مشاغل در ارتقاء مجموعه‌ها و سازمان‌ها می‌تواند در ایجاد انگیزه و تلاش برای هم افزایی مفید واقع شود لذا پویایی تشکل‌های دینی و فرهنگی در صنایع یک ضرورت است.

رضوی با اشاره به تلاش همکاران و اعضای این تشکلات در مجتمع مس سونگون گفت: ضمن تشکر از تمامی این عزیزان، باید تاکید کنم که در قبال مسائل یاد شده مسئول هستیم و باید در این راستا با بروزرسانی اطلاعات و تکنولوژی‌ها به‌صورت پویا و فعال به کار خود ادامه دهیم و زمینه ساز موفقیت‌های مجموعه خود باشیم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار