مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

مادران شهدا تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) هستند

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: مادران شهدا تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) هستند و با الگوگیری از ائمه و بزرگان، فرزندان خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه‌های جنگ فرستادند.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۵۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در راستای تکریم مادران شهدا طی مراسمی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و تعدادی از بسیجیان حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار با مادران شهیدان محمدرحیمی، اسماعیل اصغری، امیر حیدری شهربهار دیدار کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در این مراسم اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و مادران و همسران شهدا ولی نعمت ما هستند و باید با دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا کمترین وظیفه خود را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم.

فاطمه کتابی اصل عنوان کرد: مادران شهدا تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) هستند و با الگوگیری از ائمه و بزرگان، فرزندان خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه‌های جنگ فرستادند و این نشان از لقمه‌های حلال پدرانی است که با تربیت اسلامی این چنین مادرانی را تحویل جامعه داده‌اند.

وی بیان کرد: باید برای ترویج فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی، ماداران و همسران شهدا را الگوی خود قرار دهیم و تربیت اسلامی را در خانواده‌ها نهادینه کنیم تا فرزندان امروز با مکتب شهدا غریبه نباشند و راه و روش شهدا را در همه مراحل زندگی ادامه دهند.

همچنین در این دیدارها مادارن شهدا خاطراتی از شهدا نقل کردند و درخواستشان از مردم این بود که پشت ولی فقیه و گوش به فرمان ایشان باشند تا خون شهدا پایمال نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات