خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:
همدان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مادران و همسران شهدا همگی به حضرت ام البنین اقتدا کردند و مانند ایشان صبور و ولایت‌پذیر هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۸۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید صفدریان امروز در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: ام البنین بانوی فداکار، ایثارگر و ولایت‌مدار بود که هر چه از محسنات او بگوئیم کم گفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز این مناسبت بهانه‌ای شد که به اتفاق مسئولین استان این همایش را برای عرض ارادت برگزار کنیم، گفت: شهدا حقی به گردن ما دارند و ما در مقابل صبوری و ایثارگری خانواده شهدا کاری نکرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان عنوان شد: هیچ کس در این دنیا هیچ وقت نتوانسته ادعا کند حقی را که شهدا و خانواده‌های بزرگوارشان بر گردن ما دارند، می‌تواند ادا کند.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی یک انسان را که جان پاکشان بود هدیه کردند، تصریح کرد: خانواده شهدا در این مسیر صبر و استقامت کردند که با هیچ چیز در این دنیا قابل جبران نیست و جبران آن نزد خداوند متعال است.

صفدریان با تاکید بر اینکه ما افتخار می‌کنیم، در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هزاران هزار ام البنین داریم، خاطرنشان کرد: در کشور ما بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم شده که مادران و همسران و خانواده آنها صبوری و استقامت کردند.

وی ابراز کرد: این مادران و همسران شهدا همگی به حضرت ام البنین اقتدا کردند و مانند ایشان صبور و ولایت‌پذیر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه در شهر ما مادران شهیدی وجود دارد که ۳ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، با اشاره به مرحوم مادر شهیدان حقگویان گفت: این مادر همسر و ۳ فرزندش شهید شده بودند و با وجود این‌ها فرزند دیگرشان رزمنده گردان تخریب لشکر انصارالحسین (ع) بود که هیچ تضمینی نبود که شهید پنجم هم داشته باشد با این وجود از حضور وی در جبهه جلوگیری نکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات