فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

همت رفیع بسیجیان و جهادگران در سنگر مهار کرونا افتخار آفرین است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: حضور موثر و نقش آفرینی مردم، بسیجیان، جهادگران و غیره در میدان های مختلف همراهی و همیاری به هم نوعان مقدمه آماده سازی و زمینه سازی حکومت اسلامی جهانی است.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۲۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حاجی محمدی در آئین تجلیل و تقدیر از کادر واکسیناسیون بیماری کرونا و دست اندرکاران این طرح در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) که در کانون شهید سبحانی و با حضور مسئولین شهری و محلی، بسیجیان، کادر درمان و خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در زمان شیوع و پاندمی کرونا در دنیا شاهد رعب و وحشت در قلب مردم بودیم، همه را درگیر کرده و راه درمانی نداشت و واکسنی نیز ساخته نشده بود، اظهار داشت: فاصله گذاری ها، تعطیلی ها دلهره و اضطرابی را در دل ملت انداخت، شرایط کشور هم که در تحریم و اوضاع نابسامان اقتصادی بود و این باعث تشدید فشار بر مردم شد، نیروهای مسلح، گروه های جهادی و غیره طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وظیفه ذاتی خود به صورت خاص و موکد در کنار مردم آسیب پذیر از این بیماری منحوس و کادر درمان و سلامت بودند و هستند.

همت رفیع بسیجیان و جهادگران در سنگر مهار کرونا افتخار آفرین است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) افزود: بسیجیان و جهادگران در میدان فاصله گذاری ها، گند زدایی ها، بیماری یابی، دوخت ماسک عزم و اراده غیرقابل وصفی داشتند و جانانه کار کردند.

وی تصریح کرد: بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در عرصه مقابله با کرونا دو شهید خدمت(اصغر پرده دار و صالح پیراه گر) تقدیم کردند و در عرصه خطر بسیجیان این سپاه ناحیه خود را به دل خطر زدند و با وجود اینکه می دانستند ممکن است؛ خود بیمار شوند اما نقش آفرینی موثر و تلاش شبانه روزی در این راه داشتند و دارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اذعان داشت: جهادگران این سپاه ناحیه در روند واکسیناسیون کرونا که کار تخصصی است، بسیج شدند تا سرعت واکسیناسیون عمومی صعودی شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با فراهم کردن چند مرکز جهت واکسیناسیون کرونا و مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشیدند، ابراز کرد: تاکنون حدود 200هزار دوز در مرکز واکسیناسیون حوزه 221 برادران و بیش از 64 هزار دوز واکسن در سالن شهیدان بحیرایی این سپاه ناحیه تزریق شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان خاطر نشان کرد:حضور موثر و نقش آفرینی مردم، بسیجیان، جهادگران و غیره در میدان های مختلف همراهی و همیاری به هم نوعان مقدمه آماده سازی و زمینه سازی حکومت اسلامی جهانی است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار