رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛

افزایش اعتبارات طرح آبرسانی بن به بروجن

شهریارپور، از افزایش اعتبارات طرح آبرسانی بن به بروجن به ۷۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۳۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: به تازگی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن تخصیص یافته است که در مجموع با تخصیص ۱۰۰ درصدی، اعتبارات سالجاری طرح بن به بروجن به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، علی شهریارپور در نشست شورای اداری شهرستان سامان افزود: مجموع اعتباراتی که در سالهای گذشته به طرح آبرسانی بن به بروجن اختصاص یافته به یک هزار میلیارد تومان هم نمی‌رسید.

وی همچنین به طرح ملی باند دوم جاده تیران به سامان به چالشتر نیز اشاره کرد و گفت: در سالجاری ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح پیش‌بینی شده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان سامان نیز خبر داد و گفت: در سالجاری ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان سامان در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته که به غیر از طرح‌هایی است که به صورت مشترک با شهرستان‌های دیگر در حال اجراست.

ارسال نظرات