خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب:

اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری باشد

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری باشد
کد خبر: ۹۴۰۷۴۹۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ا کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: ادبی که حضرت عباس (ع) در مقابل امام حسین (ع) نشان داد تبلوری بود از ادبی که مادرش در برابر فرزندان حضرت زهرا (س) داشتند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در هفته گذشته به مناسبت ۱۹ دی، افزود: شاه بیت کلام رهبری بحث غیرت دینی بود؛ غیرت دینی یعنی حساس باشیم و بی تفاوت نباشیم در برابر مسائلی که شرع مقدس در سیاست، اقتصاد به آنان پرداخته است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: میان غیرت دینی و جهاد تبیین یک در هم تنیدگی وجود دارد که تبیین را باید با غیرت انجام داد و غیرت دینی بدون تبیین و تبیین بدون غیرت نتیجه لازم را نخواهد داشت.

موسوی گفت: موفقیت دولت سیزدهم در قطع کردن دست نفوذی‌ها، افراد بدون شایستگی و کسانی است که با لابی‌گری مسئولیتی را تصاحب می‌کنند و دولت بدون در نظر گرفتن تسویه حساب‌ها باید یک خانه تکانی اساسی کند.

وی بیان کرد: اگر انقلاب بخواهد در گشایش اقتصادی و بزرگ شدن سفره‌های مردم توفیقی داشته باشد باید تکلیف خود را با کسانی که سد راه مردم هستند و توانایی کار ندارند روشن کند و دست آنها را از تصدی گری‌ها و سیاست کوتاه کنید.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: مشکل اصلی استان کرمانشاه پیش از زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها وجود لابی گری‌ها و تقسیم مناصب است و اگر استاندار کرمانشاه انتخاب‌ها اسیر لابی گری‌ها شود استان کرمانشاه روی خوش نخواهد دید و ما لقب استاندار فعلی کرمانشاه در برخورد با مجرمان را ابوعزرائیل شنیدیم و همین انتظار از ایشان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه مهمترین مسئله‌ای است که موارد دیگر باید فدای آن شوند و تمام زحمت‌ها باید در این مسیر باشد مخصوصاً با توجه به اینکه دست استانداران دولت سیزدهم هم در این مسئله باز است.

موسوی گفت: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی با هدف بهتر شدن وضعیت مردم اختصاص یافت اما در ادامه همه سود آن وارد جیب دلالان شد و انجام سیاست حذف ارز دولتی تورم چند درصدی را به همراه خواهد داشت اما لازم است که مردم به دولتمردان اعتماد کنند تا دولت بتواند غدد چرکین را از بدنه کشور جدا کند.

ارسال نظرات