خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای:

امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه امروز هرچه داریم از شهداست و امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، گفت: شهدا پرورش یافته خانواده های پاک و مکتب عاشورایی بودند و نیاز است امروز نیز خانوادهها فرزندان خود را پیرو این مکتب تربیت کنند.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۷۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رضا مهدی ضمن ابراز خشنودی از استقبال بی نظیر جوانان، دانشجویان و اساتید به عنوان میزبان تشییع شهید گمنام در محل دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان همراه با استقبال پرشور مردم استان، خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده این است که نسل جدید ایران اسلامی، دل در گرو عشق شهدا دارند.

وی افزود: شهیدان گمنام، گرچه نامی ندارند اما همه، آنان را به مردانگی و شجاعت شان می شناسند. گرچه معلوم نیست چطور به شهادت رسیده اند اما این مهم است که به این مقام نائل شده اند و خدا را شکر که ملت ما خوب بلدند قدر این مقام را بدانند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای، با عنوان این مطلب که شهید سلیمانی با رسیدن به فیض شهادت، عاقبت به ­خیر شد و ما باید از شهدا که هم جوار با خدا هستند، آبرو کسب کرده و مقدمات عاقبت به خیری را برای خود مهیا کنیم، تصریح کرد: در این برهه از تاریخ، باید قدر این مجاهدتها و رشادتها را بدانیم تا جمهوری اسلامی را به آن هدف عالی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که یکی از آنها بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، تبیین و ابلاغ فرمودند برسیم. امید است به فضل خدا به رهنمودهایی که در این بیانیه ثبت شده، عمل کرده و برسیم و در تاریخ سازی عقب نیفتیم.

مهدی با اشاره به اینکه شهیدان برندگان اصلی این دنیا هستند که خودشان را ماندگار و جاودان کردند؛ چرا که انسان، یک میل جاودانگی دارد، اظهار کرد: ما اگر در راه شهدا قدم برداشته، قلم زده و در واقع کار فرهنگی کنیم، قطعا در اجر و مزد شهادت آنان شریک می شویم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه جوان امروز چه در ایران و چه در جهان اسلام، دنبال اسوه و الگو است، گفت: اگر شما الگو معرفی نکنید و میراث فرهنگی و معنوی خودمان را الگو قرار ندهیم، قطعا به الگوها و اسوه های دیگه روی خواهند آورد.

شایان ذکر است پیکر پاک شهید گمنام 19 ساله عملیات کربلای 5 که در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا و با حضور پرشور مردم شهید پرور سمنان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در آغوش خاک آرام گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها