خبرهای داغ:

برگزاری مراسم یادبود شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

مراسم یادبود شهید گمنام 19 ساله عملیات کربلای 5 که در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۳۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه افزود : باید درس زندگی، ایثار و شهادت را از شهدا بیاموزیم؛ چرا‌كه عزت و سربلندی كشور ما از مقام بلند این شهیدان به دست آمده است.

نقدی گفت : حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

وي از برگزاري مراسم یادبود این شهيد گمنام در روز چهارشنبه 22 دی ماه ساعت 13:30 دقیقه در جوار مزار این شهید گمنام والامقام خبر داد و يادآور شد: مردم شهيد پرور سمنان در مراسم تشییع؛ تدفین و شام غریبان شهدای گرانقدر حضوری چشمگیر داشتند و این مراسم در تاریخ دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ماندنی شد.

وی همچنین اظهار داشت: درب های دانشگاه همه روزه جهت زیارت این شهید والامقام به روی مردم عزیز و علاقمندان و مشتاقان باز خواهد بود.

شایان ذکر است مراسم شام غریبان این لاله زهرایی با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در دانشگاه فنی و حرفه ای استان و بر سر مزار این شهید خوشنام برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار