ازابتدای سال جاری در شهرستان سامان؛

کشفیات مواد مخدر در شهرستان سامان ۳۵ درصد افزایش یافت

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان ۳۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۱۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید قدیر مرتضوی باباحیدری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان با محوریت پیشگیری از اعتیاد، درمان، توانمندسازی و صیانت از بهبود یافتگان، توسعه اقدامات پیشگیرانه، کاهش نرخ شیوع و بروز اعتیاد را امری مهم اعلام و تأکید کرد: روند شیوع مصرف و گرایش به چرخه اعتیاد در استان به ثبات نسبی رسیده است.

وی از افزایش آگاهی و حساسیت جامعه و ارتقای سطح مراقبت والدین نسبت به فرزندان خبر داد و افزود: هم‌اکنون توجه به رشد معنوی، فکری و روحی جوانان جای خود را در خانواده‌ها باز کرده است.

مرتضوی تصریح کرد: امروزه خانواده‌ها با مشورت استادان اهل فن، نسبت به مداخله برای پیشگیری از خطرهای مربوط به سن‌های پایین اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: مخاطرات اعتیاد در آینده‌ای نزدیک کاهش می‌یابد و نسل جدید و جوان عملکرد آگاه‌تر، حساس‌تر و هوشیارتر در این حوزه خواهد داشت.

مرتضوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش آموزش‌های حضوری در این مدت اظهار داشت: در این مدت سعی شده با استفاده از بستر فضای مجازی و اجرای طرح یاری‌گران زندگی در ۶۰ درصد مدارس استان آموزش‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار