با صدور پیامی؛

سردار مسلمی قهرمانی پوریا برزگر در مسابقات کشتی سپاه را تبریک گفت

ساری-فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج استان مازندران به برادر پاسدار پوریا برزگر در پی کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی سپاه پاسداران پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۴۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

سردار مسلمی قهرمانی پوریا برزگر در مسابقات کشتی سپاه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج استان مازندران به برادر پاسدار پوریا برزگر " در پی کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی سپاه پاسداران پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسدار قهرمان پوریا برزگر

ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، کسب مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی سپاه پاسداران جام بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت را که با تلاش‌ها و اراده مصم جنابعالی برای رسیدن به سکوی موفقیت به دست آمده را به شما، خانواده‌ی محترم و همچنین مربیان زحمتکش، آحاد سبزپوشان دیار علوی و جامعه ورزش بسیج استان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان موفقیت‌های روز افزون شما را در عرصه‌های مختلف از جمله در سنگر‌های پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

بی شک این موفقیت شما برآمده از همان شاخصه‌های اصیل پاسداری، چون خودباوری، خستگی ناپذیری و ایمان و توکل به خدا بوده همان شاخصه‌هایی که در حد کمال در سردار پرافتخار جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نمایان بود و او را تبدیل به سردار دل‌ها و همچنین ویژگی‌های شخصیتی اش را تبدیل به یک مکتب برای انسان‌های آزاده اهل مقاومت کرده که ما به عنوان پاسداران آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید ضمن تبعیت عملی و بهره گیری میدانی از این آموزه‌ها، مروج آن هم باشیم. ان شالله

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا
و رئیس هیئت کشتی بسیج استان مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار