جانشین فرمانده کل سپاه در گفتگو با بسیج:

هیچ راهی برای جلوگیری از نابودی رژیم صهیونیستی وجود ندارد / عزم و اراده دلدادگان حاج قاسم برای تحقق اهداف انقلاب در منطقه بیشتر شد

ساری- سردار فدوی با تاکید بر اینکه قطعا هیچ راهی نمیتواند جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، خاطرنشان کرد: این وعده خدای متعال است و دلدادگان حق پای کار این وعده خدا هستند.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۹۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

خبرگزاری بسیج، سردار فدوی در حاشیه اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران در لشکر ۲۵ کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه پس از شهادت حاج قاسم، در منطقه غرب آسیا و منطقه وسیع جبهه مقاومت، نیرو‌های جبهه مقاومت روند رو به رشدی داشتند، گفت:، اما جبهه باطل و جبهه شیاطین به سرکردگی آمریکا، روند رو به عقب نشینی و افول دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه آمریکایی‌ها با فضاحت از افغانستان فرار کردند و در حال فرار با فضاحت از عراق هم هستند، افزود: روند افول آمریکا در کل منطقه در حال شکل گیری است.

سردار فدوی در ادامه به اضمحلال رژیم صهیونیستی در منطقه هم اشاره کرد و گفت: ولد ناخلف آمریکا هم راه فراری ندارد بلکه رو به نابودی است که آثار آن در این سال‌های اخیر قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه قطعا هیچ راهی نمیتواند جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، خاطرنشان کرد: این وعده خدای متعال است  و دلدادگان حق پای کار این وعده خدا هستند.

سردار فدوی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه همه سربازان و دلدادگان شهید سلیمانی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در منطقه مصرترشدند، افزود: عزم و اراده جبهه مقاومت باعث ترس و وحشت شیطان بزرگ و ایادی استکباری شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار