جانشین فرمانده کل سپاه:

دلدادگان انقلاب انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: دست انتقام خداوند از سوی دلدادگان انقلاب بیرون می‌آید و انتقام سختی از استکبار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۸۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی پیش از ظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: خداوند شهدا را در مقامی قرار داد که هیچکس نمی‌تواند به مقام آنان برسد.

وی با اظهار اینکه خداوند شهیدان را گرامی داشته است به ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی و استان مازندران درود و سلام فرستاد و افزود: در تاریخ انسان‌های خدامحور به میدان آمدند و حماسه آفریند.

وی با اشاره به لشکر ۲۵ کربلا تاکنون از پس مأموریت‌های محوله به نحو احسن برآمده است، گفت: خداوند برکات زیادی به شهدا عنایت کرده است.

سردار فدوی با عنوان اینکه دست انتقام خداوند قطعاً از سوی دلدادگان انقلاب اسلامی بیرون خواهد آمد و انتقام سختی از استکبار خواهد گرفت و در آن شکی و تردیدی نیست، افزود: گردنکشان عالم عددی نیستند که بتوانند بزرگان سپاه را شهید کنند و قبلاً آنان در دلشان شهید شده بودند و از خدا خواسته بودند چگونه آنها را ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: دشمنان همواره قصد داشتند تا سردار سلیمانی را در تمام سال‌های طولانی خدمت در نیروی قدس سپاه و دفاع مقدس شهید کنند و حاج قاسم می‌دانست که شهید می‌شود و این سرنوشت کسانی است که در راه خداوند گام برداشتند.

وی گفت: خبیث‌ترین های عالم و آمریکایی‌ها، شجره خبیثه داعش را ایجاد کردند و به جان مسلمانان انداختند و مدافعان حرم در این میدان شتافتند و حماسه آفریدند و رئیس جمهور آمریکا در پشت تریبون اعتراف کرد که قصد داشتیم حکومت سوریه نباشد اما نتوانستیم چرا که ایران نخواست.

سردار فدوی افزود: دشمن در همه نبردها و جبهه‌ها علیه انقلاب اسلامی شکست خوردند و نتوانستند حتی یک پیروزی علیه جبهه حق جمهوری اسلامی دست یابند و فرزندان میهن و حاج قاسم‌ها جانفشانی کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: ۴۳ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی به تکالیف خود عمل کردند و خداوند نیز وعده نصرت و پیروزی‌ها را داده است و دشمنان آنقدر احمق بودند که فکر می‌کردند می‌توانند بر انقلاب پیروز شوند و تلاش داشتند شهر آمل را تصرف کنند اما مردم با اراده خداوند بر آنها غلبه کردند.

وی افزود: در دوران جنگ و دفاع مقدس، صدا و آمریکا مغلوب شدند و در لبنان، یمن، سوریه، عراق دشمنان با شکست مواجه شدند.

وی با اظهار اینکه وضعیت اقتصادی کنونی در شأن ملت ایران نیست، گفت: توانمندی‌های بزرگ ملت ایران سبب می‌شود تا در بالاترین رتبه‌های هر کاری قرار گیرد و اکنون دولت مردمی، قوایی هماهنگ با پشتیبانی مردم فرصت استثنایی ایجاد کرد تا مشکلات موجود را حل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار