خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیی:

درس و عبرت‌های فتنه ۸۸ باید برای آیندگان ثبت و تبیین شود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی درس‌ها و عبرت‌هایی است که باید برای آیندگان ثبت و تبیین شود تا از تکرار فتنه‌ها جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۶۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی ماه ۸۸ که با حضور کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین (ع) برگزار شد، با اشاره به فضائل و منزلت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرای مرضیه (س) باطن حوض کوثر و تلاقی دهنده قرآن و عترت است.

وی گفت: مطابق با روایات شأن و منزلت این بانوی دو عالم لیاقت بخشی به بهشتیان و شفاعت شیعیان و محبین امیر المؤمنین (ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه ۸۸ این مناسبت را از نماد‌ها و شعائر انقلابی دانست و گفت: به سفارش قرآن کریم باید شعائر دینی را گرامی داشت و بزرگ شمرد.

وی گفت: در بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی درس‌ها و عبرت‌هایی است که باید برای آیندگان ثبت و تبیین شود تا از تکرار فتنه‌ها و ایجاد زحمت و هزینه برای نظام اسلامی و مردم جلوگیری کرد.

علیی بروز فتنه‌ها را امری طبیعی از اول عالم تاکنون دانست و گفت: فتنه‌ها از صدر اسلام و به ویژه بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) پیچیده‌تر شدند.

وی ابراز داشت: در اوایل انقلاب با توجه به حضور بنیانگذار انقلاب و نیز روحیه انقلابی مردم فتنه‌ها بیشتر، اما خطرشان کمتر بود، اما پس از رحلت امام (ره) فتنه‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دشمن برای ضربه به نظام اسلامی ۱۰ سال برای فتنه ۷۸ و ۱۰ سال برای فتنه ۸۸  طراحی کرده بود و به قول رهبری عظیم الشأن انقلاب، برای فتنه ۸۸، ۲۰ سال تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته بود.

وی هدف و بستر فتنه‌ها را مقابله با دین خواند و عنوان کرد: فتنه ۸۸ نیز برای مقابله با اسلام شکل گرفت، اما با تابلوی انتخابات.

علیی افزود: در این فتنه‌ها تمام جبهه دشمنان از داخل تا خارج فعالانه وارد میدان شدند، اما پس از حادثه تلخ هتک حرمت عاشورای حسینی هیبت معنوی سیدالشهدا (ع) و بصیرت و موقع شناسی مردم، حماسه ۹ دی را رقم زد و تلاش و نقشه دشمن را در هم شکست.

وی حفظ هوشیاری همگانی را مهمترین عامل دفع و رفع فتنه‌ها دانست و گفت: یکی از مصادیق هوشیاری مردم انتخاب درست مدیران جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار داشت: یک انتخاب غلط و نتیجه نامطلوب یک انتخابات می‌تواند کشور را ۴۰ سال عقب بیاندازد.

وی با اشاره به مذاکرات جاری دستگاه دیپلماسی در وین گفت: موضع قدرت در این مذاکرات به نفع مردم و نظام اسلامی خواهد بود و شروطی که توسط تیم مذاکره کننده ایرانی عنوان شده است همان شروط ۹ گانه تعیین شده توسط مقام معظم رهبری است.

علیی، همچنین به جریان تحریف اشاره و خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد و جریان‌ها به تحریف مکتب شهید سلیمانی روی آورده‌اند و می‌خواهند این چهره محبوب بی‌نظیر را با بهانه‌ها و نظریات واهی خود مخدوش کنند.

وی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است و با حفظ هوشیاری و وحدت پیرامون رهبری ولایت فقیه از بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار