فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

ساخت خانه محروم باعث جلب رضایت مردم شده است

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: در کنار هم قرار گرفتن جمعی از خیرین و جهادگران وساخت خانه محروم باعث جلب رضایت مردم شده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۳۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در حاشیه آئین اختتامیه احداث ۴۹۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی استان، ۶ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان بابلسر حضور سردار حزنی " معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه " و سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "، به مناسبت دهه بصیرت به بهره برداری رسید.

خبر

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم،در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابلسر، با اشاره به اینکه ساخت ۶ مسکن مددجویی به همت و تلاش گروه‌های جهادی و سپاه بابلسر و خیرین صورت گرفت،گفت:  در کنار هم قرار گرفتن جمعی از خیرین و جهادگران باعث شده که از سال گذشته حدود ۲۰ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان ساخته شود.

فرمانده سپاه کربلا  با بیان اینکه مجموع اعتباری که در این بخش از کمک‌های مردمی و ظرفیت خیرین استفاده شده است حدود چهل میلیارد ریال است، افزود: امروز ۶ واحد به دست نیازمندان واقعی رسیده است و باعث شادی آن‌ها شده است.

سردار مسلمی در ادامه از ساخت ۴۹۳ مسکن محرومین که از تعهدات سپاه در سال گذشته بود هم خبر داد و یادآور شد: با کمک و تلاش و جدیت خیرین، بسیجیان، گروه‌های جهادی و فرماندهان نواحی این پروژه هم به پایان رسید.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار