خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت یوم الله ۹دی:

اهمیت و ضرورت بصیرت را در گذر از فتنه ها باید جست

این بصیرت است که میتواند همچون عصای موسی (ع) فتنه‌های زمان را ببلعد و در مواجهه با دشمنان بار دیگر طعم شیرین پیروزی را به ذائقه مردم عزیز مان بچشاند.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۲۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه ۹ دی،افزود: اهمیت و ضرورت بصیرت را در گذر از فتنه ها باید جست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسیر زندگی انسان‌ها بر اساس سنت‌های الهی و تاریخی همواره صحنه جدال حق و باطل بوده و در این میان آنچه که آینده را تعیین می‌کند نقش انسان‌ها، انتخاب‌ها و چگونگی رفتار‌های آنهاست.     امام خامنه‌ای
 
تاریخ بهترین گواه بر این است که سستی ایمان، دنیـاطلبی و بـی بصـیرتی زمامـداران و خواص، جوامعِ خواهان کمال را به بیراهه کشانده انـد. بنـابراین، بـه طـورکلـی اهمیـت و ضرورت بصیرت را در گذر از فتنه‌ها باید جست.
تاریخ پر ازداستان فرصت طلبانی است که با مسموم کـردن فضـا و جـو اجتمـاع، درصـدد بودند عموم مردم و حتی خواص را از شناختن مصداق حق و حقیقت دور و امر را بر آنان مشتبه کنند. اینان با ترفند‌ها و ابزار‌های گوناگون اعم از تبلیغ، تطمیع و تهدید درصدد عملی کردن اهداف خـود و بیرون بردن انسان‌ها  از مسیرکمال انسانی، در مسـیر گمراهـی بوده و خواهند بود.
در فضایی که منافقان و شبه افکنان میسازند و درصددند بدان وسیله مـردم را از مسـیر حق دورکنند، تشخیص مصداق حق از باطل بسیاردشوار است و مردم به طور طبیعـی در پیدا کردن راه مستقیم دچار اشتباه میشوند.
با این وجود، انصافا، حقا و بی شک در طول این چهار دهه از انقلابی که خود با بینش و بصیرت مردم به وقوع پیوست، در هر بزنگاهی، هر جا مسئولیتی متوجه مردم بوده است، مردم آن را به بهترین وجه به انجام رسانیده اند همچون ۹ دی ماه سال ۸۸ که برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی مردم بود.
حال که به برکت انقلاب اسلامی و عزم و اراده‌ای که امام به ملت تزریق کرد، علی رغم تحمیل جنگ و انواع تهدید‌ها و تحریم ها، کشور ما مسیر اقتدار و عزت را پیموده است و با وجود تمام فراز و فرود‌ها مقتدرانه به سمت قله‌های تمدن سازی اسلامی در حال حرکت است اعتماد و خوش بینی به دشمنانی که کارشکنی و کینه توزی‌های آن‌ها علیه ملت ایران پابرجاست، این بصیرت است که میتواند همچون عصای موسی (ع) فتنه‌های زمان را ببلعد و در مواجهه با دشمنان بار دیگر طعم شیرین پیروزی را به ذائقه مردم عزیز مان بچشاند.
سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن گرامیداشت این یوم الله، با الهام از آموزه‌های بزرگ حماسه ۹ دی و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان به فضل الهی، تحت ولایت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از هیچ تلاشی برای بصیرت افزایی و تحقق بخشیدن تمدن نوین اسلامی فروگذار نخواهدبود و پرشتاب‌تر از گذشته این مسیر را ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار