خبرهای داغ:
باحضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی

صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی با حضور حجت‌الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۱۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، صبح امروز دوشنبه (6دی ماه) آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی با حضور حجت‌الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون استاندار، فرماندهان سپاه و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نواحی شهرستان‌ها، حفاظت اطلاعات سپاه، ائمه جمعه، مدیران استانی و خانواده معزز شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی تکریم و حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) منصوب شد.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد شهدا به‌ویژه سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: در سطح استان در بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی هماهنگی، هم‌افزایی و همکاری بسیار خوبی داریم.

 وی عنوان کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان، شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه همه برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به‌ویژه در بین نیروهای مسلح همدلی، همراهی، هم‌افزایی و هم‌جهتی را داریم و محفل انس فرماندهان نیروهای مسلح تشکیل می‌شود.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نواحی و مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای انتظامی هماهنگی خوبی وجود دارد و به‌ویژه در مجموعه سپاه استان هم‌افزایی همدلی و تعامل در اوج خودش است.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام نوفرستی از بدو انقلاب و از بدو ورود به سپاه با اخلاص صداقت کار را شروع کردند و امروز ادامه مسیر دارند تازه شروع هماهنگی، همکاری و استفاده از توان ایشان در مجموعه‌ها و رده‌های مختلف بسیج و سپاه را داریم. معین و استاد ما هستند و از وجودشان مخصوصاً در صالحین بهره می‌بریم.

قاسمی خاطرنشان کرد: از سال 84 به استانمان برگشتند و پاسداران و بسیجیان از محضر ایشان بهره بردند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا استان در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: خداوند را بر نعمت الهی، نعمت والدین، نعمت نظام ولایی و اسلامی و بر نعمت ولایت حمد و سپاس می‌گذارم.

نوفرستی ادامه داد: حمد و سپاس خداوند بر چهل سال خدمتم در مجموعه سپاه دارم که خود را مدیون این مجموعه می دانم.

وی ضمن تشکر از نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه گفت: در استان‌های مختلف به من فرصت خدمت داده شد و از نهایت اذن در حضور در سپاه با  ده سال بیشتر از مدت موظفی به من اعتماد داشتند.

نوفرستی با اشاره به مدت خدمت در دیار کرمان از حادثه زلزله بم و حادثه شهدای غدیر کرمان یادی کرد که حادثه‌های سخت و دردناکی با حضور در استان کرمان تجربه کرده‌است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار داشت : از دیار کریمان یاد می‌کنیم جایی‌که مزار مطهر سردار شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام است و در استان خراسانی جنوبی فرصت خدمت بدست آمده که مفتخر به دوهزار شهید است و علمایی همچون آیت‌الله بیرجندی، عارفی، تهامی، ربانی، آیتی، خوش‌خو و عبادی در دامن خود پرورانده است.

وی افزود: شهرستان بیرجند که از لسان رهبری معرفی شدند به اینکه " مردم بیرجند در دوران حاکمیت رژیم ستم‌شاهی پای‌بندی خودشان را در حمایت از هر حنجره‌ای که فریاد اسلام خواهی بلند می‌شد نشان دادند".

کمالی گفت: برای من حضور در استان خراسان‌جنوبی یک افتخار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان‌جنوبی ضمن تسلیت ایام فاطمیه سالگرد شهید سلیمانی افزود:  در آستانه نه دی سالروز حماسه مردمی سه نکته این ایام کسب بصیرت فاطمی، مقاومت علوی و ولایت‌مداری است که حول این سه محور خدماتی باید ارائه کنیم.

وی ادامه داد: خدمات یازده‌گانه از سوی نماینده ولی‌فقیه سپاه در این حکم به من ابلاغ شده‌است و امیدوارم که در این مدت خدمت بتوانم به‌نحو احسن دنبال کنم و به همکاری همه نیروهای سپاه و بسیجیان در خراسان‌جنوبی نیازمندم.

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار