خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب یعنی تحول مردم بر اساس ایمان، تعهد و صداقت /کسانی که می خواهند خیانت کنند می گویند انقلاب کاری نکرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب یعنی تحول مردم بر اساس ایمان، تعهد و صداقت . امروز کسانی که خودشان می خواهند خیانت کنند می گویند انقلاب این کارها را نکرده است.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۳۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند امروز در نشست مدیران و کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه عمرتان را چقدر می فروشید اظهار داشت: وقتی به گذشته بنگریم و محاسبه کنیم که عمر خود را چه مقدار فروختیم اینجا یوم الحسره و یوم الندامه در پیش داریم خیلی پشیمان می شویم که چرا خودمان را گول زدیم گرچه سود نکردیم پاسخ زیان را چطور بدهیم.

وی با بیان اینکه بین دو نوع عمل انسان خیلی فاصله است افزود: عملی سرمشق مردم آخرالزمان است که فقط دنبال لذت و رفاه است که در آخر الزمان می بینید عملی که لذات خیالی اش تمام می شود اما عوارض و لوازمش و پاسخگویی اش تمام نمی شود در دنیا  و آخرت کاری نمی توان کرد.

عبادی عنوان داشت: نوع عملی که انسان هزینه کرده و زحمت کشیده اجرش باقی است از نظر اجر نقد و احساس وجدانی است که  آمپری برای آخرت است. در عالم چیزی لغو خلق نشده همه با معنی و واژه است از  کار خوب وجدان انسان لذت می برد و کسی کار بدی انجام می دهد تحت عذاب وجدان است همه از نقد تا اجرش معنی دارد. زحمت تمام شد اما اجرت باقی ماند کدام بهتر است؟

وی خاطرنشان کرد: این ایام ما به یاد سردار سرلشکر قاسم سلیمانی همه مردم دنیا که توجه دارند قاسم سلیمانی برایشان چهره شناخته شده است اعم از دوست و دشمن، اما چطور است که او از عمرش این استفاده را برد و به چی فروخت و دیگری مطهری شد عمری بیشتر از دیگران نداشت چطور معامله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: عناصر ننگینی که برای لذات بیهوده ظلم، ویرانگری، انسان کشی و کودک کشی می کنند که اسم، شهرت و حکومتی به ناحق بدست بیاورند .

وی ادامه داد: ما هر لحظه سر دو راهی هستیم راجع به اهل جهنم دارد که عمر گران قیمت به قیمت دوزخ فروخته می شود و آنها فریاد برمی آوردند و داد می زنند خدایا ما را از اینجا خلاص کن که کار خوب انجام دهیم.

عبادی اضافه کرد: خداوند می فرمایند اگر اینها باز هم فرصت پیدا کنند همان هستند این عذاب هم ادامه پیدا می کند تنها به خاطر کیفر گناهان نیست بلکه چون تا فرصت بدست آورند باز همان هستند.

وی ابراز داشت: خداوند می فرمایند شما دروغ می گویید وگرنه هر روز صبح یک عمر جدید بود و فرصت داشتید توبه کنید حالا در دوزخ پای شما گیر کرده می گویید خدایا بر می گردم. ما آن قدر به شما عمر دادیم که اگر کسی می خواست گوش فرا می داد و پیامبران و ائمه  گفتند به گوش تان فرو نرفته  الان هم برگردید به گوش تان فرو نمی رود  نتیجه عمل خودتان است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه عمر انسان چقدر ارزش دارد اظهار داشت: عمر فاسد را هیچ کس نمی خرد  تمام تلخی های روزگار نتیجه عمل خود ما است. روزگار یعنی خود ما، اگر هر فرد به وظیفه اش درست عمل کند دیگر مشکلی باقی نمی ماند این مشکلات بازتاب عمل خودمان است که به ما برمی گردد.

وی متذکر شد: اگر چنانچه هر کس صبح از خانه بیرن شد کیسه زباله در خیابان بریزد شهرداری با همه امکانات نمی تواند شهر را تمیز کند. نمی شود همه کار خلاف کنیم و بخواهیم دولتی بیاید و همه کارها را درست کند.

 عبادی تصریح کرد: یک وقت دولتی می آید  کارها را خراب می کند جلویش بایستید و معترض شوید اما وقتی دولتی که می خواهد کارها درست پیش رود شرطش این است  باید همه درست کار کنند و به وظیفه شان عمل کنند مشکلی باقی نمی ماند.

وی تأکید کرد: اگر مردم همه امین باشند جلوی چند دزد را می توان گرفت اگر مردم بر اساس اعتقادات دینی، امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در چارچوپ وظیفه عمل کنند آنگاه در چند نقطه خلاف شود می تواند دولت درست کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب و روزگار موجود خاصی نیست گفت:  انقلاب یعنی تحول من و تو . زمانی دشمن بر جان و مال و ناموس ما مسلط بوده، ما را شکنجه و انواع فساد در جامعه ترویج می کرده هیچ کس جرات نداشت حرف بزند مردم انقلاب کردند که امور کشورشان طبق قانون اداره شود.

 وی با بیان اینکه انقلاب یعنی  خود مردم و انقلاب چیزی خارجی نیست افزود: اگر مردم در بازگشت معنوی به خود و خدا کارشان را اصلاح کنند انقلاب می شود و دشمن نمی تواند بر شما تحمیل شود و اموال شما را بدزدد و بر دوش شما سوار شود.

 عبادی متذکر شد: انقلاب کاری به تنهایی نمی تواند بکند انقلاب یعنی تحول مردم بر اساس ایمان، تعهد و صداقت . امروز کسانی که خودشان می خواهند خیانت کنند می گویند انقلاب این کارها را نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی مثل حاج قاسم ها که یک نفر نیستند عمر خود را به چه بهایی فروختند. حاج قاسم سمبل است بلکه صدها هزار شهید، جانباز و علما همه به برکت آنها امروز هستیم وگرنه دشمن ما را نابود می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: آنها برای ارزش دین همه چیزشان را هزینه کردند ما همین عرضه را نداریم آنچه آنها برای ما بدست آوردند را حفظ کنیم هر کسی به شکلی دزدی ، دروغ ، خیانت ، کم فروشی و ... انجام می دهند.

وی ادامه داد:  عمر را به چه قیمت می فروشیم ؟ ما عمرمان را ضایع کردیم در حالیکه بعضی انسانها از مدت حیاتشان چه بهره عظیم بردند و لایق شدند با امام حسین(ع) محشور شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار