خبرهای داغ:
مخترع بیرجندی در گفت وگو با خبرنگار «بسیج»:

تولید دستگاه های تخصصی الکترونیکی در بیرجند/ خرید از تولیدات استانی انتظار ما از مسئولین و سرمایه گذاران

حسین پور: در حال حاضر در شهرهای خراسان جنوبی برخی از دستگاه‌ها را از تهران سفارش می دهند در حالی که ما در بیرجند با قیمت مناسب تر و خدمات بیشتری ارائه می دهیم.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۰۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

مجتبی حسین پورجوان مخترع بیرجندی ( مهندس برق)  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن معرفی محصولات تولیدی خود اظهار کرد: کار ما تخصصی طراحی و تولید دستگاه‌ cnc، پرینترهای سه بعدی، دستگاههای لیزر است.  

 

وی با بیان اينکه با سیدرضا سرفرازی (مهندس الکترونیک) همکاری دارم اذعان کرد:  ساخت مهندسی معکوس هر دستگاهی که تولید خارجی باشد ما در خراسان جنوبی انجام می دهیم.

 

این نخبه بسیجی عنوان داشت: کار ما تعمیرات مدارات الکترونیک است و هر کار الکترونیک تخصصی که خواسته باشند چه صنعتی و چه خانگی انجام می دهیم. ساخت هر دستگاهی که مشتری سفارش دهد برای ما میسر است.

تولید دستگاه های تخصصی الکترونیکی در بیرجند/ خرید از تولیدات استانی انتظار ما از مسئولین و سرمایه گذاران

حسین پور با بیان اينکه حدود سه سال است که برای طراحی این کارها زحمت کشیدیم گفت: متاسفانه هیچ دستگاهی تا کنون از ما حمایت نکرده است و دوست داریم که مورد حمایت قرار بگیریم تا مردم با دستگاه‌های ما آشنا شوند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر در شهرهای خراسان جنوبی برخی از دستگاه‌ها را از تهران سفارش می دهند در حالی که ما در بیرجند با قیمت مناسب تر و خدمات بیشتری ارائه می دهیم.

 

مخترع بیرجندی افزود: ما به دلیل این‌که ثبت اختراع کاری بسیار سخت و زمان بر است هنوز دستگاه‌های خود را ثبت اختراع نکردیم ولی اکنون در حال ثبت شرکتی هستیم تا از آن طریق بتوانیم ثبت اختراع و کارهای بیشتری انجام دهیم.

 

حسین پور با بیان اينکه ما هر قطعه ای که لازم داشته باشیم خودمان تولید می کنیم اظهار کرد: با این وجود از مسئولین و سرمایه گذاران انتظار داریم که از ما حمایت شود از جمله حمایت مالی و کارخانه ها با خرید محصولاتمان در اقداماتی که از دست ما در بیرجند برمی آید سراغ تهرانی ها با قیمت های مضاعف نروند.

تولید دستگاه های تخصصی الکترونیکی در بیرجند/ خرید از تولیدات استانی انتظار ما از مسئولین و سرمایه گذاران

وی با تاکید بر اینکه سعی داریم از طریق بسیج علمی بتوانیم محصولات خود را معرفی کنیم تا به ما کمک شود  گفت: اکثرا شناختی از ما ندارند و از بازارهای اینترنتی و شهرهای بزرگ خرید می کنند چون ما نمی توانیم تا آن اندازه حرفه ای با آنها رقابت کنیم.

 

این مخترع بیرجندی با بیان اینکه در آینده برنامه داریم که اشتغال هم ایجاد کنیم که این کار نیاز به سرمایه، مکان و فروش دارد گفت: کارگاه ما واقع در بیرجند، خیابان شهدا، رو به روی میدان ابوذر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار