سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

هیچ فتنه‌ای به ملت ایران کارساز نیست/ ۹ دی حماسه‌ای ماندگار است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی، گفت: فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلامی با حضور ولایی و انقلابی مردم در صحنه‌ها، یکی پس از دیگری بی‌اثر می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۰۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین کاشانی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های روز ۹ دی در البرز، اظهار کرد: اگرچه توطئه‌های دشمنان اسلام یکی پس از دیگری ناکام می‌شود اما فتنه‌های دشمنان همچنان ادامه دارد.

هیچ فتنه‌ای به ملت ایران کارساز نیست/ ۹ دی حماسه‌ای ماندگار است

وی افزود: دشمنان از هر موقعیتی استفاده می‌کنند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند، بنابراین باید حوزه بصیرت‌افزایی هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کاشانی‌پور با بیان اینکه ۹ دی حماسه‌ای ماندگار است که باید جامعه را براین اساس هرچه بیشتر در برابر فتنه‌ها توانمند کرد، گفت: نگاه باید معطوف به حرکت اجتماعی، مردم باشد و روح بصیرت، اقدام به موقع در جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های ویژه ۹ دی باید پشتوانه‌سازی شود و صرف برگزاری چند برنامه نباشد، بیان کرد: تحقق مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و ۹ دی تجلی بصیرت مردم مبتنی بر نگاه عاشورایی بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه تا زمانی‌ که امت ولایی ایران اسلامی با بصیرت در صحنه هستند هیچ فتنه‌ای کارساز نیست، گفت: به برکت اعتقادات مردم ولایت‌مدار نقش‌آفرینی ممتازی در برابر فتنه‌ها داشتیم و رهبر معظم انقلاب همواره مدبرانه با ملاک‌های قانونی به اهل فتنه فرصت دادند و همواره این نظام را در برابر آماج فتنه‌ها پاس داشتند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار