خبرهای داغ:
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان:

باید با تمام توان و قدرت نهضت ملی مسکن را پیگیری کرد

همدان-معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان گفت: باید با تمام توان و قدرت کار نهضت ملی مسکن را پیگیری کرد و همه ظرفیت‌های استان را بکار گیریم.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۴۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرزاد تیموری در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان، اظهار داشت: موضوع احداث مسکن از حد نیاز فراتر رفته و به بحران رسیده و دولت موظف است مسکن مورد نیاز مردم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در این دوره با افزایش لجام گسیخته زمین و مسکن مواجه هستیم، افزود: ۲۹ هزار مسکن مهر در همدان ساخته شده و ظرف این چهار سال باید نزدیک به چهار برابر آن را بسازیم.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان گفت: باید با تمام توان و قدرت کار نهضت ملی مسکن را پیگیری کرد و همه ظرفیت‌های استان را بکار گیریم و نیاز‌های الحاق محدوده شهری را با قوت پیش ببریم و زمینِ شهری ایجاد کنیم چراکه با کمبود زمینِ شهری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در طرح جهش مسکن سرانه هر واحد ۲۷۳ متر در نظر گرفته شده است، گفت: ۷۰ درصد صنایع ما مرتبط با صنعت ساختمان است، و صنایع ما با ظرفیت پایین کار می‌کنند چراکه تولید مسکن نداریم.

تیموری با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های عمرانی استان را پیگیری کنیم، اضافه کرد: تامین اعتبار ملی عمرانی استان همدان را باید پیگیری کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های تبصره بودجه استفاده کنیم و لازمه این کار ارتباط مستقیم با نمایندگان مجلس و وزارء است.

*عمده‌ترین کار‌های باقیمانده معاونت عمرانی در حوزه مسکن است

معاون سابق هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان نیز اظهار داشت: در طول دوران تصدی تمام تلاش من بر این بود که با تمام توان کار‌ها را با نیت خودم پیگیری کنم و با همه ناهمواری‌های راه آشنا بودم.

فرهاد فرزانه با اشاره به اینکه بسیاری از چالش‌هایی که وجود داشت چالش فنی و عمرانی نبود، افزود: در طرح جامع شهری سعی کردم خود را در خط مقدم پاسخگویی و پذیرش مسئولیت طرح قرار دهم و عمده‌ترین کار‌های باقیمانده معاونت عمرانی در حوزه مسکن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار