عابدینی خبر داد؛

برگزاری انتخابات شورا جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)/فلسفه اقدامات جهادی تذهیب نفس وخودگذشتگی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت:تهذیب نفس، از خود شناسی به خدا شناسی رسیدن و خود گذشتگی فلسفه وجود فعالیت کار جهادی و باعث ایجاد جریانی با ارزش در گسترش خدمت رسانی به آحاد مردم شده است.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۵۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عابدینی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقدامات جهادی، اظهار کرد: تهذیب نفس، از خود شناسی به خدا شناسی رسیدن و خود گذشتگی فلسفه وجود فعالیت کار جهادی و باعث ایجاد جریانی با ارزش در گسترش خدمت رسانی به آحاد مردم شده است.

وی افزود: با کار جهادی بن بست ها می شکند و کارهای زمین مانده به سرانجام می رسد و روحیه جهادی افرادی که در گروه جهادی به خدمت رسانی مشغول اند، به یک هدف واحد؛ کار برای رضای خدا است، تبدیل می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی کار جهادی نیاز محور و بر اساس اولویت مردم عمل می کند و باعث ارتقاء اعتقادات مردم شده و عملا فرهنگ جهاد در وجود همه اقشار مردم نهادینه می شود.

گفتنی است، در پایان این نشست پرویز عابدینی، الیاس خیری پور، امید نظری، زهره شیخلر، سیده فاطمه نبوی و محسن بابایی به عنوان مسئول، جانشین، نظارت و بازرسی و غیره با انجام رای گیری، انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار