فرمانده سپاه ناحیه فارسان؛

اجرای 200 عنوان برنامه ویژه هفته مبارک بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان از اجرای بیش از 200 عنوان برنامه با رویکرد های مختلف فرهنگی ، اجتماعی، محرومیت زدایی و امداد گری همزمان با هفته مبارک بسیج در شهرستان فارسان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۵۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج بیش از 200 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج با رویکردهای مختلف فرهنگی، اجتماعی ، محرومیت زدایی و امدادگری و هنری با هدف ترویج روحیه و تفکر بسیجی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های شاخص این هفته اشاره کرد و در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی یاوران ولایت که با همکاری همه اقشار بسیج سطح شهرستان در محل حسینیه ثارالله حوزه مقاومت بسیج سپهبد شهید سلیمانی فارسان برپا شد، این نمایشگاه که به لحاظ کیفی در سطح کشوری بنا شده است تا پایان هفته بسیج برپا خواهد بود و علاقه مندان به عرصه بسیج می توانند از آن دیدن کنند.

سرهنگ صالحی اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه را باید به حق معجزه معمار کبیر انقلاب دانست که از بدنه خود مردم شکل گرفته و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان با تبریک هفته مبارک بسیج که به شعار "بسیج پاره تن مردم است"، مزین گشته است را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه شهرستان فارسان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

ارسال نظرات