فرمانده سپاه ساوه در دیدار با امام جمعه شهرستان ساوه:

ضرورت بسط و گسترش فرهنگ بسیج در جامعه

سرهنگ دستجانی گفت: به فرمودۀ حضرت امام خمینی (ره) اگر ندای دلنشین بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۲۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت:بسیج تداعی‌گر یاد و خاطره‌ی شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و جهادگران گمنامی است که با بذل خون پاک خود از کیان و دین این مردم صیانت کردند و یکی از درخشان‌ترین آن‌ها سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود:امروز که دشمنان این مرز و بوم در تلاش هستند تا بتوانند با ابزار تهدید، تحریم، شبهه افکنی و اهانت به مقدسات دین مبین اسلام پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کنند، بازگشت به فرهنگ و تفکر بسیجی یعنی همدلی، همبستگی و تلاش در مسیر خوداتکایی و خودکفایی کشور می‌تواند ما را از این دوران نیز به سلامت عبور دهد.
فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج یک پیشران حرکت عمومی است، گفت: تمام راهبرد دشمنان این است که مردم را از نظام و حاکمیت دلسرد کنند، اما خوشبختانه مردم با هوشیاری و بصیرت و با شور انقلابی خود همواره این تلاش دشمنان را خنثی کرده‌اند که نقش بسیج در این موضوع همواره قابل رویت بوده است.

وی افزود: بسیج در آخرین نبردی که مواجهه ذهن‌ها و باورهاست خود را آماده جنگ نرم کرده و در این مسیر نیز استوارتر از گذشته حضور دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار