مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه:

بسیج خادم بی منت مردم است

حجت الاسلام محمدی گفت:دشمن همواره از بسیج واهمه داردو هر کشوری که ملت ان با رهبر و ولی فقیه ش همراه باشد قوام یابد و ساختار اجتماعی می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۱۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ساوه در خصوص گرامیداشت هفته بسیج گفت:دشمن همواره از بسیج واهمه داردو هر کشوری که ملت ان با رهبر و، ولی فقیه ش همراه باشد قوام یابد و ساختار اجتماعی می‌یابد.

وی افزود:بسیج خادم بی من مردم است و نخستین تجربه بسیج نیز به صورت عملی یاری رساندن به سپاه و خنثی‌سازی توطئه‌های ضدانقلاب بود و از این راه نقش موثری در خدمت به انقلاب و اهداف الهی آن هم نشان دادند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه گفت:پیام‌های شهدای دفاع مقدس سرمشق نوجوانان بسیجی امروز باشد، رعایت تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ترین سفارش بسیجیان دوران دفاع مقدس به مردم بود که امروز باید الگوی همه مردم در دفاع از نظام باشد.

وی با بیان اینکه الگوی بسیج در ایران به تمامی کشور‌های جهان اسلام منتقل شده است گفت: اصل انقلاب اسلامی بر گرفته از تفکر بسیج است.

محمدی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی (ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید درعرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.
وی ادامه داد: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب برای حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: بسیج همزمان و بعد از دفاع مقدس در سایر عرصه‌های کشور نقش موثر خود را نشان داده؛ از حضور در عرصه‌های نظامی و دفاعی تا حضور در حوادث طبیعی، کمک‌رسانی به‌مردم آسیب‌دیده، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و رسانه، مقابله با تهدید‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین یاری رسانده به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا و انجام رزمایش کمک مومنانه و التیام بخشی به آیید دیدگان مالی و جانی حاصل از کروناو همه این‌ها اهمیت نقش بسیج را اثرگذار کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار